zaterdag 9 augustus 2014

& Other Stories Total Tints

Oke meiden, I'm back, en dit keer echt! Ik heb de afgelopen maand genoeg nieuwe make-up gekocht om tot het einde van het jaar over te kunnen schrijven, dus verwacht eindelijk weer artikelen en reviews! Vandaag laat ik jullie twee aankopen uit Barcelona zien, die binnenkort ook in Nederland te koop zullen zijn, namelijk de Total Tints van & Other Stories (er komt een nieuwe winkel in Amsterdam).


& Other Stories kende ik al van de webshop, maar in Barcelona kwam ik dus een enorme fysieke winkel tegen! De kleding vond ik er erg mooi, en persoonlijk wat duur, maar de make-up afdeling was helemaal geweldig! Ik nam er twee Total Tints mee, en achteraf heb ik spijt dat ik het daarbij gelaten heb. Goed, kijk met me mee!


Total Tints zijn blushes of highlighters in een stickvorm. Ze zitten in een mooie zilveren/metallic huls, waaraan je moet draaien om de stick omhoog te krijgen (alvast excuses voor de gehavende sticks, ik kon niet wachten tot na m'n vakantie om ze te gebruiken).


Ik nam een blush en een highlighter mee; Applebloom Pink en Linen Beige.


Applebloom Pink is een zachte, oudroze kleur met een prachtige warme gloed erdoorheen. Echt een kleurtje voor elke dag, die iedereen zal staan. Wanneer je een streep op je wang zet lijkt hij misschien iets te gekleurd, maar eenmaal geblend geeft hij je een prachtig roze blosje. Heel natuurlijk, maar o zo mooi!


Linen Beige is een witgouden highlighter, die supermooi staat op je jukbeenderen, voor een flinke dosis glans. Maar, nogmaals: wel heel natuurlijk!

Zonder flits, niet geblend 

Met flits, niet geblend

Zonder flits, geblend

Met flits, geblend

Oh, ik ben dol op de Total Tints! Zoals je hierboven op de swatches kunt zien zit het met de pigmentatie helemaal goed, en zijn ze lekker romig. Hierdoor zijn ze makkelijk te blenden en gaan ze niet vlekken. Vooral Linen Beige vind ik prachtig in het licht; de gouden gloed weerkaatst het licht zo mooi!

Ik gebruik de Tints vooral op dagen dat ik even snel klaar wil zijn met mijn make-up, of wanneer het een lange, warme dag wordt. Creme-producten blijven namelijk een stuk beter zitten op een zweterig gezicht ;). Het gebruik is echt zó makkelijk: je zet een streep op je wang, blend het uit en klaar! 

De Total Tints zijn te koop op www.stories.com en binnenkort in de winkel in Amsterdam. Ze kosten €12,- per stuk.

Liefs, Jitske

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...