zondag 8 juni 2014

Teeez Love Triangle Lipstick City Map

Vandaag wil ik jullie weer een fijn product laten zien van een van mijn favoriete make-up merken: Teeez! Dit keer is het een lippenstift!


Een lippenstift in een hele gave huls! Normaal gesproken vind ik de 'klassieke' lipstickhuls mooier (want die blijven mooi staan in mijn organizer), maar ik vind wederom de verpakking van Teeez erg gaaf. 


De huls is beprint met tegels, als een soort stadsmuur. De kleur heet dan ook heel toepasselijk: City Map. 


Wanneer je de dop eraf haalt kunt je de lippenstift naar boven draaien. Daar komt dan dit mooie afgesneden stukje lipstick uit! Op het eerste gezicht lijkt de kleur heel donker, maar daar viel ik juist voor. Ik zocht namelijk naar een look a like van de lipstick die Kylie Jenner op deze foto draagt.


Goed, op naar de kleur! Wat is als eerste heel erg mooi vind, is dat hij vrij matte is. Niet helemaal, er zit nog een hele subtiele glans in, maar dat vind ik juist mooi! Hij is dus ook niet zo uitdrogend zoals sommige andere matte lipsticks. De kleur is op de swatch vrij donker, maar eenmaal op je lippen is hij iets donkerder dan de gemiddelde nudekleur. 


Ik vind het effect heel erg mooi! Het is naturel, maar toch 'draag' je echt iets. City Map is een warme kleur, die denk ik bij iedereen goed zal staan. Bovendien blijft hij geweldig goed zitten. Zonder dat je iets eet houdt hij het zeker 5 uur uit, maar ook na een drankje zit hij nog perfect. Heel fijn! Ook brengt hij heel gemakkelijk aan, en dekt hij perfect in één laagje. 

De Love Triangle Lipsticks van Teeez kosten €5,99 en zijn te koop bij diverse drogisterijen.

Liefs, Jitske

3 opmerkingen:

  1. Mooi kleur. Ik vind matte lipsticks over het algemeen altijd wel mooi! Al helemaal als het zo een subtiele kleur is :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...