dinsdag 3 juni 2014

Real Techniques Powder Brush

Ik was al dol op mijn Real Techniques Stippling Brush en Miracle Complexion Sponge, en dus wist ik meteen van welk merk mijn nieuwe poederkwast moest zijn: Real Techniques. 


Real Techniques kwasten zijn tegenwoordig steeds beter verkrijgbaar, bijna elke make-up-webshop verkoopt het merk wel! Sinds een tijdje zijn er echter ook een aantal verkooppunten in grote steden, zo ook in Rotterdam. Hier ga ik dus voortaan heen om mijn kwasten te kopen! 



De kwast komt in een plastic doosje waarin je de kwast goed kunt zien, en waar een hoop informatie op staat. De Pixiwoo zusjes beloven in ieder geval dat de kwast elke soort poeder egaal zal aanbrengen voor een mooi resultaat en dat de haren heel erg zacht zijn. 


De kwast zelf ziet er ook prachtig uit, sowieso goed herkenbaar aan de kleur die Real Techniques voor hun kwasten gebruikt. Handig: door de brede onderkant kun je hem rechtop neerzetten en kan hij uit zichzelf staan!


Op de zijkant staat nog eens het merk en de namen van de Pixiwoo-zusjes. 


En dan de kwast zelf: die is heeeerlijk zacht! Echt, wauw, so fluffy! Hij is ook lekker groot, hij bedekt bijna mijn hele wang, haha! De haren staan vrij dicht bij elkaar, waardoor je een mooie dekking krijgt, maar het effect is totaal niet poederig. 

Wat een verademing, deze superlichte kwast. Ik vind het gewoon heerlijk om nog even extra over mijn gezicht te 'swipen', haha!

De Powder Brush van Real Techniques kost €14,99 en is onder andere te koop op www.alicejo.nl en bij Shop In Box in Rotterdam.

Liefs, Jitske

1 opmerking:

  1. Deze wil ik ook nog graag. heb net in Rotterdam mijn eerste RT kwasten gekocht, maar deze hadden ze niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...