zaterdag 7 juni 2014

Opgemaakt: Mei 2014

Ik vind het heel leuk om producten op te maken, want dan heb ik weer een excuus om nieuwe te kopen: wanneer het een fijn product was koop ik hem gewoon nog een keer, en anders kan ik op zoek naar een vervanger! Kijk mee naar mijn opgemaakte producten van mei 2014.




Als eerste maakte ik dit Tea Tree masker van The Body Shop op. Een heel fijn masker, die merkbaar mijn huid schoner maakte en onzuiverheden minder heftig. Lees mijn review hier.


Deze primer komt ook van The Body Shop, en komt uit de collectie van Lily Cole. Ik kocht hem vooral omdat ik hem er zo leuk uit vond zien: de primer bestond uit pareltjes die geplet werden! Verder deed hij prima zijn werk, maar hij was niet heel bijzonder. Lees mijn review hier.


Deze zonnebrandspray van Kruidvat maakte ik op met het lekker weer in de maand mei. Ik had hem in september vorig jaar gekocht, en vond dat ik voor dat kleine beetje zon dit laatste restje nog wel kon gebruiken. Ik heb vorig jaar zomer al een fles ervan opgemaakt. Het is een fijne spray, maar ik vind de geur een beetje chemisch. Ook smeerde hij niet heel lekker uit. Maar al met al een prima budget-zonnebrand!


Ik maakte ook voor het eerst sinds lange tijd een nagellakremover op. Deze kwam van de Kruidvat. Ik heb totaal geen voorkeur voor nagellakremovers eigenlijk haha, maar deze deed zijn werk prima. 


Deze kennen jullie natuurlijk wel inmiddels, haha! Mijn geliefde scrub van Garnier is weer eens op, en ik ben uiteraard alweer bezig met een nieuwe tube. Lees mijn review hier.


Als laatste maakte ik deze anti-klit spray met arganolie van Kruidvat op. Hij is me erg goed bevallen; hij maakt je haar goed doorkambaar en hij ruikt heerlijk! Lees mijn review hier.

Liefs, Jitske

1 opmerking:

  1. Haha, zo'n nagellakremover gaat lang mee he! Zo'n potje met een maskertje is handig zeg, lijkt me fijn die! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...