maandag 2 juni 2014

MAC Mineralize Blush Azalea In The Afternoon

Ik liep op een middag rond in Rotterdam, en besloot een rondje te maken in de Bijenkorf. Ik werd daar aangesproken door een verkoopster met de vraag of ze me een kleine touch-up mocht geven. Ik vind dat altijd wel leuk, dus ik zat gelijk op de stoel. Het eerste wat ze deed was een watje pakken en al mijn make up van mijn gezicht af vegen.. Je had m'n gezicht toen al moeten zien, maar oke. Ik had nog hoop. Helaas had de mevrouw mij verschrikkelijk lelijk opgemaakt en dus vluchtte ik als een gek naar de Douglas, waar mijn favoriete MAC-counter zit. Thank God werd mijn make-up daar weer helemaal mooi gemaakt, en ik liep er weg met een prachtige nieuwe blush: Azalea In The Afternoon!



Azalea In The Afternoon had ik nooit eerder gezien tussen de blushes, maar hij zat eerst in de Fantasy Of Flowers collectie, maar volgens de mua zit hij nu dus ook in het vaste assortiment. Het is een mineralize blush, wat betekent dat hij gebakken is! 


De verpakkingen van MAC zijn bijna altijd hetzelfde, maar o zo mooi. Lekker strak, zwart en compact. 


Ik vind de mineralize blushes zo mooi; ze zijn bol en bevatten meestal een mooie shimmer of glans. Azalea In The Afternoon wordt door MAC omschreven als medium blauw-roze. Het is dus een roze kleur met een koele ondertoon. 


De kleur is vrij licht en de dekking licht tot gemiddeld. Dit maakt hem een perfecte blush voor elke dag, om subtiel te kunnen dragen. De ondertoon is inderdaad koel, vooral ook door de bijna zilveren glans, maar is prima te combineren met wat warmere tinten doordat hij zo subtiel is. Er zit een flinke dosis glans in, waardoor je hem als je wat bruiner bent ook prima kunt gebruiken als highlighter! 


Hierboven kun je die glans goed zien, ik vind het erg mooi! Ik heb een subtiel kleurtje op mijn wangen met een prachtige, gezonde glans. De blush is vrij poederig, maar echt vederlicht en zijdezacht. Hierdoor valt hij goed te blenden en voelt hij erg comfortabel aan. 

Je merkt het al: ik ben superenthousiast over deze prachtige blush. Het is echt een nieuwe favoriet, ik heb hem tot nu toe elke dag gedragen! De kleur is subtiel, draagbaar en past overal bij. O, en je hebt geen highlighter meer nodig!

MAC Mineralize blushes kosten €24,50 en zijn te koop bij MAC-counters en in de Pro-store in Amsterdam.

Liefs, Jitske

7 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een beauty!! Mac heeft altijd zulke mooie producten! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty, ik heb laatst mijn eerste twee producten gekocht en natuurlijk meteen gereviewd, nu wil ik meer haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh ik wil ooo nog steeds een mac blush. En gelukkig dat ze je bij de Douglas wel goed hadden opgemaakt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een prachtige blush! Sowieso vind ik dat MAC heel veel mooie producten heeft. :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...