maandag 30 juni 2014

Haul: Barcelona

Het duurde even, maar ik ben er weer! Ik laat jullie vandaag zien wat ik tijdens mijn vakantie in Barcelona voor beauty-aankopen heb gedaan! Alvast een klein excuusje: ik kon met veel producten niet wachten met gebruiken totdat ik er een mooie foto van had gemaakt, dus veel ziet er al niet meer perfect uit haha!





Als eerst laat ik zien wat ik als allerlaatste heb gekocht; deze Total Tint Sticks van & Other Stories in de kleuren Applebloom Pink en Linen Beige. Applebloom pink is een subtiele blush met prachtige glans, en Linen Beige is een prachtige champagnekleurige highlighter! Ik kan vast vertellen: ik vind ze geweldig en ik wil er dolgraag meer! & Other Stories is een kledingwinkel die we niet in Nederland hebben, maar de webshop verzendt wel naar ons! De Total Tint Sticks kosten €12,- per stuk.


In de Primor, een soort drogisterij met enorm veel make-up, stonden maar liefst twee NYX-schappen! Jeej! Ik kocht een setting spray die Douglas bij ons niet in het schap heeft staan, met een matte finish. Hij kost €8,- en hij is erg fijn, maar niet echt matte helaas. 



Vervolgens ging ik naar Kiko, en ik heb me eigenlijk enorm ingehouden. Of nou, eigenlijk vielen veel producten me een beetje tegen. Ik wilde voor de limited edition blushes gaan, maar die vond ik toch niet zo bijzonder. Ik nam daarom uiteindelijk deze matte, lichtroze kleur mee. Hij kost ongeveer €8,-.



En dit product stond al op mijn verlanglijstje! De Glow Touch Lips and Cheeks! Ik heb spijt dat ik er niet meer heb meegenomen, want hij is echt heel erg mooi. Ik koos voor een subtiele nude-kleur. Hij kost ongeveer €7,-.



Ah, mijn duurste aankoop. Ik verheugde me enorm op de Sephora, maar was flink teleurgesteld: veel producten waren niet op voorraad en de meisjes die er werkten waren verschrikkelijk onaardig en onbehulpzaam. Ik heb er lang getwijfeld, en ging uiteindelijk weg met dit pareltje van Nars: het Narsissist oogschaduwpalette. 15 neutrale tot donkere kleuren oogschaduw die allemaal super gepigmenteerd zijn. Ik heb al een aantal kleurtjes gebruikt, en ik ben erg tevreden. Hij kost ongeveer €50,-.


Als laatste kocht ik twee dingen bij Muji! Je weet wel, van die populaire opberglades van YouTube. Die heeft dus een winkel in Barcelona! Echt, ga er absoluut heen als je in Barcelona bent, want het is een hele leuke, fijne winkel! 

Ik wilde er een opbergsysteem kopen met drie of vier lades, maar die hadden echt niet in mijn koffer gepast. Ik ging dus voor één lade, waarin ik nu al mijn lipglosses heb gedaan. Er past heel veel in, en ik wil alsnog dolgraag de grotere versie. Deze kost €16,-.



Ook dit superschattige mini-toilettasje nam ik mee. Ik moet vaak make-up spulletjes meenemen als ik ergens ga slapen, en ik gebruikte altijd tasjes zonder indelingsvakjes. Dat werkte opzicht prima, maar dit kon ik niet laten staan! Het is gewoon zo cute en klein! En handig natuurlijk haha. Er zitten verschillende vakjes in, wat het opbergen toch wat minder rommelig maakt. Deze kost €12,-.

En dat was het! Ik heb enorm genoten van mijn vakantie, en ben superblij met al mijn aankoopjes. Uiteraard volgen er snel reviews!

Liefs, Jitske

4 opmerkingen:

  1. Vooral het Narsissist palette vind ik helemaal super, toffe aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen! Het Narsissist palette heb ik ook nog vastgehad in Barcelona, maar ik vond 50€ echt te veel haha! Ik wist niet dat ze Muji hadden in Barcelona, jammer dat ik dat heb gemist!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zoooo jaloers dat je er bent geweest, Barca is zo mooi! Leuke producten heb je gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaaaauw, wat een hoop prachtige items heb je gekocht. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...