vrijdag 13 juni 2014

Barcelona Wish List

Vanaf zondag zit ik voor een week in Barcelona, en ik heb er zoveel zin in! Niet alleen om de stad te verkennen, lekker te zonnen en veel te eten, maar ook om heel erg veel te shoppen! Winkels zoals Zara en Mango zijn daar goedkoper, maar ik wil vooral veel make-up kopen hihi! Kijk mee naar mijn verlanglijstje :).


Als eerst wil ik dolgraag naar Kiko! Daar wil ik onder andere deze prachtige limited edition Blush uit de Life In Rio collectie bemachtigen! Hij is er in vier kleuren, en ik wil daar pas  kijken welke ik het mooiste vind. 


Ook deze Face Make Up Fixer wil ik graag hebben. Ik ben dol op setting sprays voor je make-up, en ik ben erg benieuwd hoe die van Kiko bevalt!


Deze vloeibare Colour Shock oogschaduws in een potje lijken me ook erg fijn, ze zijn verkrijgbaar in tien kleurtjes en ik wil ze het liefst allemaal, haha!


Als laatste van Kiko wil ik heel graag de multifunctionele Glow Touch Lips & Cheeks. Je raadt het wel; een kleurtje voor op je lippen en wangen! Ze zijn er in zes kleuren, en ook van deze kijk ik lekker op het moment zelf welke ik wil!


De Nude Magique Eau De Teint foundation van L'Oréal is natuurlijk gewoon verkrijgbaar in Nederland, maar hij lijkt me erg fijn om te dragen als het warm weer is omdat hij echt vederlicht schijnt te zijn! Ik wilde hem hier al kopen, maar ik koop hem toch lekker daar, want ik word als het goed is een stuk bruiner!

Op naar Sephora! 


Ik twijfel al heel erg lang of ik New Order, een blush van Nars moet kopen. De eerste keer dat ik hem swatchte was ik verliefd: wat een prachtige kleuren! Ik ging toen echter voor Alabtross, maar New Order bleef altijd in mijn hoofd zitten. Toch kocht ik hem laatst niet toen ik de kans had, omdat de glitters erin toch best wel grof zijn en ik op internet veel negatieve verhalen hierover gehoord heb. Maar toch, ik wil hem zo graag!


Als laatste wil ik ook graag een palette van Too Faced hebben. Het liefst ga ik voor het Natural At Night of Boudoir  Eyes palette, maar ook dit beslis ik op het moment zelf!

Ik laat jullie als ik terug ben uiteraard gelijk zien wat ik uiteindelijke gekocht heb! Ik kan niet wachten! Hebben jullie nog tips voor me?

Liefs, Jitske

5 opmerkingen:

  1. Wow, wat een wishlist! Ik kan je die Life In Rio blush echt aanraden, heb hem zelf ook en de kleur en pigmentatie is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf dat je erheen gaat <3 mocht je nog tips voor Barcelona zelf hebben, ik heb er een artikel over op mijn blog staan. (http://gekopmakeup.blogspot.nl/2014/04/barcelona-shoptips.html) Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou die blush van Nars gewoon kopen want ik ken het... Hij blijft net zo lang in je hoofd zitten totdat je hem koopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie producten! Geniet lekker in Barcelona meid :) x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...