maandag 19 mei 2014

Philosophy Hope In A Jar Night

Hope In A Jar Night, zucht. De creme die ik al zó lang wilde hebben, maar die ik steeds maar niet kocht. Eigenlijk alleen maar door de prijs, want ik wist al dat hij geweldig zou zijn. Nadat ik een tester voor het eerst had gebruikt was ik om. Op de Beautyglossparty zette ik me eindelijk over de prijs heen en kocht hem. Ik kan vast verklappen: beste koop ooit!


Helaas is mijn verpakking een beetje beschadigt, maar de nachtcreme komt in een mooi strak, zwart kartonnen doosje met witte letters. De mooie, simpele Philosophy stijl waar ik dol op ben! Op het doosje staat allemaal informatie, die ik je hieronder ga laten zien. 


Als eerst weer een mooie quote: To dream in hope is to wake to limitless possibility. 


Hope In A Jar night is een intens retexturerende creme. Dit houdt in dat de crème ervoor zorgt dat je huid een gladdere, stevigere textuur krijgt. Klinkt goed toch?


Aan de andere kant wat cijfertjes en beloftes: een zachtere, gehydrateerde huid en zichtbare verbetering na twee weken. Ook zouden fijne rimpeltjes moeten verdwijnen.


En dit is waarom ik Hope In A Jar zo graag wilde hebben: er zit namelijk hydroxycarbonzuur in. Dit zuur zorgt ervoor dat dode huidcellen worden verwijderd. De nachtcreme werkt dus als een soort scrub! Hierdoor worden onzuiverheden verminderd en wordt je huid lekker glad. Wel een waarschuwing dus: gebruik altijd een zonnebescherming wanneer je Hope In A Jar Night gebruikt, want hij maakt je huid extra gevoelig voor zonnestralen. 


Als laatst nog even de ingrediënten. Zoals je ziet staat glycolzuur (de hydroxycarbonzuur) lekker hoog in de lijst, en dus zit er voldoende in om ook daadwerkelijk te effect te hebben.


Goed, op naar de crème zelf! De crème zit in een simpel, zwart potje met hetzelfde design en dezelfde tekst als op het doosje. Mooi! 


Wanneer je het potje opent zie je een witte crème, die een beetje apart ruikt. Hope In A Jar Night heeft geen typische, frisse crème-geur, maar ruikt een beetje medicinaal. In het begin ruikt het niet zo lekker, maar na een aantal keer gebruiken wen je wel aan de geur en ik vind hem nu best wel lekker! Overigens 'stinkt' hij niet zo als de gewone Hope In A Jar, die vind ik echt niet lekker ruiken. 


Overigens zit de crème normaal gesproken wat mooier in het potje, maar die van mij heeft een tijdje op zijn kant gelegen, waardoor alle crème naar de zijkant is gezakt, haha. 


Wanneer je de crème aanraakt voel je gelijk al dat het een lekkere 'volle' crème is. De textuur is bijna gel-achtig, lekker dik.


Die volle structuur kun je hier goed zien! Ik heb echt het idee dat hij mijn huid heerlijk voedt en hydrateerd. Mijn huid voelt na het aanbrengen gelijk al heerlijk aan, maar vooral in de ochtend is het effect van Hope In A Jar Night enorm goed te merken. Mijn huid voelt zo ontzettend zacht aan! Mijn huid voelt heerlijk glad, en ziet er ook echt beter uit dan voordat ik de crème ging gebruiken. Ook verdwijnen onzuiverheden bijna na een nachtje al! Wauw!

Je merkt het wel: ik ben razend enthousiast over Hope In A Jar Night! Ik gebruik hem nu bijna twee weken, en ik merk nu al verschil. Ook is de crème lekker zuinig in gebruik, je hebt echt maar een klein beetje nodig en dus doe je heel lang met een potje!

Philosophy Hope In A Jar Night is te koop bij Ici Paris XL en kost €43,-.

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

  1. Deze (of de dagcreme) zou ik ook heeeel graag willen proberen, maar inderdaad die prijs....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan zou ik echt gaan voor deze! Ik heb de dagcreme ook geprobeerd (een luxe sample), maar die is gewoon niet heel erg bijzonder.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...