vrijdag 16 mei 2014

Opgemaakt: April 2014

Zo, ik ben er weer hoor! Ik ben een tijdje erg druk geweest, waardoor ik vrijwel geen tijd had om te schrijven. Maar, die heb ik nu weer wel! Ik begin daarom met mijn opgemaakt producten van de maand april. En echt, ze zijn alléén van april! Kijk met me mee.



Als eerste maakte ik deze reinigingsmelk van Diadermine op. Ik vond hem erg fijn. Hij is lekker mild, maar maakt toch goed schoon! Een aanrader, ook voor de gevoelige huid. Lees mijn review hier.


Ik heb deze maand vrij veel make-up opgemaakt, als eerste deze bb cream van Catrice. Ik was hem eigenlijk een beetje vergeten, maar hij is ontzettend goed! Hij dekt heel mooi, lijkt heel natuurlijk en blijft ook goed zitten. En niet te vergeten: lekker budget.


Ik maakte ook deze bb cream van Rimmel op. Deze vond ik helaas wat minder fijn. Een heleboel meiden waren lyrisch over deze bb cream, en ik begrijp het wel enigszins: de dekking is fijn en hij oogt heel natuurlijk. Maar wanneer ik de bb cream uitsmeerde ging hij vrijwel meteen rullen en vlekken! Zo jammer! Ik zou hem dus niet meer opnieuw kopen. Ik gebruikte hem om mijn iets te donkere bb cream van Catrice wat lichter te maken. 



Ah, daar is 'ie weer hoor: de Skin Perfection-lijn van L'Oréal! Ik heb voor het eerst de dagcreme opgemaakt. Ik ben, net zoals over het serum, ontzettend tevreden over deze crème! Lees mijn review hier.


Deze kennen jullie inmiddels wel denk ik. Ik ben de tel kwijt, maar ik heb er echt al veel flessen van opgemaakt. Dit serum is zo ontzettend goed! Lees mijn review hier.


Ook maakte ik een haarlak op. Ik gebruik best vaak haarlak, vooral wanneer ik mijn haar opsteek. Ik heb gewoon ontzettend veel last van wegvliegende haartjes, en die houd ik dus met haarlak in bedwang. Deze van L'Oréal deed prima zijn werk, maar ik heb niet echt een voorkeur qua haarlak. 


Deze douchegel van Rituals hebben jullie ook al eens voorbij zien komen: hij ruikt heerlijk en is fijn in gebruik! Ik vind zulke mouse-producten altijd leuk om te gebruiken. Wel gaan ze vrij snel leeg vind ik, ik heb het idee dat ik op het einde niet alles meer eruit kan halen. Lees mijn review hier.


Nog een make-upje: deze HD concealer van NYX. Ik was heel tevreden over deze concealer: hij dekt heel goed, blijft lang zitten en geeft je gezicht een gezonde uitstraling. Wel vind ik dat hij vrij snel leeg is gegaan. Lees mijn review hier.


Als laatste deze twee mascara-mini's. Shock van Collistar vond ik na het eerste gebruik met deze mini zo fijn dat ik gelijk een full-size kocht! Lees mijn review hier. De andere van Bourjois was ook wel fijn, maar ik zou hem niet zelf kopen. 

Zo, dat was het! Ik merk dat ik elke maand ongeveer evenveel producten opmaak, zo rond de zeven haha. Leuk om te zien! Ik beloof dat ik vanaf nu weer regelmatig ga schrijven! Bedankt voor het lezen!

Liefs, Jitske

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...