woensdag 28 mei 2014

Mijn Inglot Freedom Palette

Oh wat was ik blij toen ik zag dat Inglot aanwezig zou zijn op de Beautyglossparty! Ongeveer een half jaar geleden zat Inglot nog gewoon op de Lijnbaan in Rotterdam, maar die was opeens verdwenen. Overigens de rest van de winkels toen ook geloof ik. Oke, back to the point. Ik wilde dus al heel lang dolgraag een eigen palette samenstellen van Inglot, en ik deed dat eindelijk op de Beautyglossparty! Kijk mee naar wat ik ervan gemaakt heb.


Om heel eerlijk te zijn: ik wilde eigenlijk een palette van 3 kleurtjes, gewoon omdat ik die wat handiger vind om op te bergen door de rechthoekige vorm. Helaas waren die al uitverkocht, en dus moest ik er nog een kleurtje bij kiezen. 




Laat ik beginnen bij het begin: bij Inglot kun je uit een tafel vol met kleurtjes oogschaduw en blush een eigen palette samenstellen. Er zijn echt enorm veel kleuren, dus je zal altijd wel wat moois vinden! De kleurtjes die je dan uitkiest kun je vervolgens in je palette klikken, door middel van een magneet. Ook het deksel van het palette sluit met een magneet. Erg fancy! Ik vind dat matte glas/plastic ook erg mooi en handig: je kunt de kleurtjes er goed doorheen zien. Wanneer je meerdere palettes bezit kun je ze ook op elkaar stapelen, dan blijven ze aan elkaar plakken door de magneten. 


Oke, ik vind mijn kleurencombinatie bij elkaar nou niet echt heel erg geslaagd, maar ik wilde voor kleurtjes gaan die ik nog niet in mijn stash had. Ik zocht dus een matte beige/peachy kleur uit (341) en daarbij matchte ik een donkere rode kleur met gouden glitters (55). Daarnaast vond ik de paarse kleur met blauw ondertoon en glans supergaaf (439) en dus zocht ik daar een lichte lila kleur bij (440).




Over de pigmentatie ben ik zeer te spreken! Ik had nog geen ervaring met de oogschaduws van Inglot maar ik vind ze ontzettend fijn. De lichte beige kleur is een perfecte basic kleur voor over het hele ooglid. De rode kleur is ook erg mooi, en bijzonder door de gouden glittertjes. Helaas zie je die op je ooglid niet zo goed terug. De lichte lila kleur is echt prachtig en super gepigmenteerd, en wauw, de paarse kleur vind ik zo bijzonder! 

Ik ben ontzettend blij met mijn palette, ookal zijn de kleuren op het eerste gezicht misschien een beetje random gekozen haha! Ik wil er nu heel graag meer hebben, ook gewoon om ze leuk te kunnen stapelen!

Inglot is te koop in hun filiaal in Amersfoort, maar ook via inglot.nl. Een palette als deze kost €34,-. De oogschaduws kosten €7,- per stuk en het palette kost €6,-.

Liefs, Jitske

5 opmerkingen:

  1. Mooie kleurtjes, ik vind het palette er erg strak uit ziet, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi palette heb je samengesteld! Wil er zelf ook nog graag één :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleurtjes en het pigment ziet er echt goed uit. Inglot is iets wat ik ook nog graag in mijn stash zou willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet ook echt nog wat van Inglot aan mijn stash toevoegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi palet! Inglot is volgens mij failliet gegaan en heeft toen een doorstart gemaakt, hierdoor zijn veel winkels verdwenen. Die in eindhoven is ook weg :( x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...