woensdag 21 mei 2014

Maybelline Mastershape Brow Pencil

Herinneren jullie nog het wenkbrauwpotlood van Benefit waar ik zo enthousiast over was? Zo nee, lees mijn review dan hier. Dat was een ontzettend fijn wenkbrauwpotlood, maar ook ontzettend duur. Ik heb nu een goede dupe gevonden van Maybelline, en die laat ik jullie graag zien! 


Het gaat om de Mastershape Brow Pencil! Een potlood dat net zo creamy zou moeten zijn als die van Benefit. Het potlood heeft twee kanten: een spoolie, en het potloodje zelf. 


De punt van het potloodje ziet er iets anders uit dan die van Benefit, doordat deze van Maybelline ook daadwerkelijk in een houten potloodje zit. De punt is echter vrijwel hetzelfde! Het is geen hard potlood, maar echt een soort wenkbrauwcreme in potloodvorm. 


Aan de andere kant zit de spoolie, die gewoon goed werkt. Niks op aan te merken, haha!


Ik heb de lichtste kleur, voor blondines. Zoals je ziet is het niet een vlijmscherpe lijn, maar het is een hele natuurlijke kleur met een neutrale ondertoon.


Hier zie je links het potlood van Maybelline, en rechts die van Benefit. Die van Benefit is een stukje donkerder, maar verder is de substantie en het resultaat bijna hetzelfde! Het potlood van Benefit is alleen nét nog wat romiger. 


Wanneer ik mijn wenkbrauwen bijteken met het Mastershape Brow Pencil krijg ik het resultaat zoals hierboven: geen strakke en scherpe wenkbrauw, maar wel een hele natuurlijke en mooi ingevulde wenkbrauw! 

Ik vind het potlood van Maybelline erg fijn werken, en hij komt ontzettend dicht in de buurt van het potlood van Benefit. En dat voor bijna de helft van de prijs! Wel moet je ook dit potlood vaak bijslijpen, omdat de wax snel op gaat. Ook bij het Mastershape Brow Pencil heb je geen wenkbrauwgel nodig, het cremige van het potlood houdt de haartjes op zijn plek. Echt een aanrader dus! 

Het Mastershape Brow Pencil van Maybelline kost €6,99 en is te koop bij verschillende drogisterijen. 

Liefs, Jitske

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...