zondag 18 mei 2014

Barry M Aquarium Nail Paint Mediteranean

Toen ik foto's zag van de Aquarium collectie van Barry M wilde ik het liefst alle lakjes kopen. Dat gaat me wel een beetje ver, en dus ging ik voor de mooiste (vind ik) kleur uit de collectie: Mediteranean. 


De Aquarium collectie van Barry M is - het lijkt me duidelijk - geïnspireerd op de zee, op aquariums met vissen en zeemeerminnen. Heel leuk dat er vinnen op de dop staan! Ik vind de lakjes van Barry M er sowieso mooi uitzien: ze hebben een mooie vorm, als je begrijpt wat ik bedoel haha!


De kleur trok me in het flesje al waanzinnig aan: je ziet twee of drie kleuren door elkaar heen, zo gaaf! Mediteranean is roze en rood en oranje, en dat alles door elkaar heen! Een soort trio-chrome, haha!


Het kwastje is fijn, maar wel vrij dun. Hij bedenkt mijn nagels net niet in één keer. Dat geeft niet, maar hij lakt daardoor wel een beetje streperig bij de eerste laagjes. 




Na drie laagjes dekt de lak volledig en ziet hij er zo uit! Ik vind de lak zo bijzonder en mooi. Bij elke beweging die je maakt zie je weer een andere tint roze of oranje. Ik kan er echt naar blijven kijken! Ook leuk voor de oranjekoorts die er binnenkort aankomt: zo heb je tenminste een bijzonder oranje kleurtje op je nagels! 

De prachtige lak heeft me heel nieuwsgierig gemaakt naar de andere duochrome lakjes uit de Aquarium collectie. Ze zijn er ook met blauw en groen, en turkoois en blauw! 

Het lakje houdt het zo vijf dagen uit op je nagels zonder al te veel te chippen. Daarna wordt hij wel wat lelijk, maar dat is een mooie reden om weer een nieuwe kleurtje op te doen!

Barry M Nail Paints zijn te koop bij River Island en online via onder andere alicejo.com (hier heb ik hem vandaan), voor €5,34.

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem mooi! Beetje dat kameleon effect :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bijzondere kleuren schakeling in één lakje. Me like!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...