dinsdag 15 april 2014

Victoria's Secret Fragrance Mist Amber Romance

Het is jullie vast niet ontgaan: de Victoria's Secret fragrance mists waren eventjes te koop bij de Etos. Helaas greep ik er keihard naast, ze waren al zo snel uitverkocht! Toch was ik niet erg teleurgesteld. Mijn favoriete geur, Amber Romance, zat er toch niet bij. Twee weken na de gekte liep ik in winkelcentrum Zuidplein in Rotterdam een afrowinkel binnen, en daar zag ik ze gewoon allemaal staan! Alle geuren, vol op voorraad! Je begrijpt: ik nam Amber Romance gelijk mee!


Ik leerde Amber Romance kennen tijdens mijn vakantie in Amerika, zo'n vier jaar geleden. Als jong meisje vond ik de lingerie nog niet zo heel interessant, maar de geurtjes en bodylotions des te meer! Ik kocht toen de bodylotion van de heerlijke geur Amber Romance, ik was echt gelijk verkocht! Ik ben zo zuinig met die fles geweest, dat hij nu nog niet eens voor de helft op is. Ik draag hem nog steeds alleen bij speciale gelegenheden, zo lekker vind ik hem! 

Je snapt: ik was superblij toen ik Amber Romance tegenkwam als body mist. Elke keer als ik hem nu ruik denk ik terug aan mijn fijne vakantie in Amerika! Een leuk extraatje voor mij, maar hij is voor jullie ook een absolute aanrader! Ik zal je vertellen waarom.


Als eerst vind ik de flacon ontzettend mooi! Elke geur heeft zijn eigen kleurtje, Amber Romance is oranje. De fles is lekker groot, er zit 250 ml in. Door de gouden details en de leuke bloemetjes op de achtergrond is hij erg geschikt om bovenop je beautykast te zetten! 


Achterop de fles staat een mooie beschrijving van de geur. Amber Romance is een warme, sexy geur. Echt een zomergeur, hij is zwoel en zoet. Geurnoten zijn onder andere amber en creme anglaise (inderdaad, een dessert). Victoria's Secret gebruikt zelf nog de woorden 'verleidelijk' en 'sensueel'. Klinkt heerlijk toch?! Bovendien zit er aloë vera en kamille in, die je huid verkoelen. 


De mist gebruiken is ontzettend makkelijk: er zit een spray-dop op, waar een hele fijne mist (whats in a name) uit komt. Ik spray hem op de plekken waar ik normaal gesproken mijn parfum spuit, dus in mijn hals, decolleté en polsen, en de mist gebruik ik vaak ook nog door hem een stukje voor me in de lucht te spuiten en er dan snel onderdoor te lopen, haha!

De geur blijft ook verrassend goed hangen, voor een geur die geen parfum is! Terwijl ik dit schrijf is het bijna 9 uur 's avonds, en ik ruik hem nog steeds, terwijl ik hem vanochtend vroeg op heb gespoten!


Als laatste wil ik jullie nog even mijn sentimentele fles bodylotion laten zien haha! Inmiddels ziet de fles er iets anders uit. Ik ga hem nu denk ik vaker gebruiken, nu ik weet dat ik de geur ook gewoon in Nederland kan kopen!

Ik kocht de Victoria's Secret Fragrance Mist bij Yari op winkelcentrum Zuidplein in Rotterdam. Volgens het prijslabeltje kosten ze daar €16,99, maar eenmaal bij de kassa betaalde ik €12,99. De prijs is dus een beetje vaag, maar gemiddeld voor deze fragrance mists in Nederland (google maar eens). 

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

  1. Ik heb 'em ook, anderhalf jaar terug meegenomen uit Amerika. Maar ik hou niet héél erg van warme geuren, dus ik draag hem nooit :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk bericht mooie blog ook.
    www.isasfash.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...