maandag 28 april 2014

Teeez Spoiled Rich Eyebrow Cream

Zoals ik een paar dagen geleden al schreef, heeft Teeez sinds kort een reeks nieuwe producten uitgebracht. Ik liet al een nagellakje zien, en vandaag zal ik schrijven over een product waar ik heel erg enthousiast over ben: de Spoiled Rich Eyebrow Cream!


De Eyebrow Cream komt ook in het geweldig mooie doosje met de superleuke print. Niks op aan te merken, alleen maar liefde!


Goed, we hebben dus te maken met een product voor je wenkbrauwen. Ik ben de laatste tijd pas begonnen met nieuwe producten ontdekken voor mijn wenkbrauwen, ik heb jarenlang hetzelfde potloodje van Catrice gebruikt maar ik was opeens niet meer tevreden. Ik kocht al een fijn maar duur wenkbrauwpotlood van Benefit (lees mijn review hier), en ik heb onlangs ook een goede dupe voor dit potloodje gevonden (review volgt snel). Maargoed, toen ik tegen het Teeez-schap aanliep zag ik een nieuw soort product voor mij: wenkbrauw crème uit een potje. En aangezien ik een sucker ben voor Teeez-verpakkingen nam ik hem maar mee!

Wat belooft Teeez? Allereerst dat de crème niet vervaagt of zal smudgen. Dat is natuurlijk erg fijn, niemand zit te wachten op een halve wenkbrauw aan het einde van de dag! Ook is het product alcohol- en olievrij, en zitten er anti-oxidanten en vitamine E en C in. Bovendien zit er een borsteltje bij die gemaakt is van natuurlijke haartjes. Het klonk mij allemaal heel goed in de oren!



Wanneer je de verpakking open maakt komt dit ongelofelijk schattige, mooie, leuke en gave potje je tegemoet. Ik denk dat dit de leukste verpakking is die ik ooit heb gezien! So cute!! Aan de zijkant van het doosje zie je ook heel handig het kwastje weggewerkt zitten. Ik bewaar het potje en het borsteltje ook op deze manier in het doosje, dat vind ik wel handig. 



Over het kwastje was ik in eerste instantie nogal sceptisch. Ik vind hem er een beetje goedkoop uitzien en het kwastje leek me veel te breed, niet smal genoeg om een scherpe lijn mee te trekken. Ik had het gelukkig fout, want ik vind hem juist heel erg fijn! Het kwastje is precies groot genoeg en werkt heel precies. Het was beter geweest als de haartjes iets minder uit elkaar gingen staan, maar dat is zo verholpen door een beetje product aan te brengen aan de zijkant. Dan wordt het kwastje namelijk weer plat. 



Het potje opent met een draaidop en is van mooi stevig glas. Erin zit een soort crème die me doet denken aan crème-oogschaduw. Zoals ik al zei, ik had nog nooit een dergelijk product voor je wenkbrauwen gebruikt dus ik wist niet goed wat ik moest verwachten: zou deze crème nou hard of juist vloeibaar zijn? 


De crème zit er eigenlijk een beetje tussenin: vloeibaar, maar wel stevig. Zoals je hierboven ziet komt er ook een mooie en neutrale kleur vanaf: geen gekke oranje ondertoon of iets dergelijks. De pigmentatie is ook prima, je kunt hem zo donker maken als je zelf wilt, maar één veeg is voor mij al genoeg! Overigens is hij verkrijgbaar in vier kleuren: van heel licht tot bijna zwart. Ik heb de kleur Blonde Edge.


Hierboven zie je het effect met mijn wenkbrauwen en inderdaad, die zijn niet netjes geëpileerd, ik spaar ze voor een wax-beurt haha. Toch vind ik dat je het effect goed kunt zien: je kunt met dit product een prachtige, nette wenkbrauw (bij)tekenen! Ik gebruik het als volgt: ik trek een lijntje aan de onderkant van mijn wenkbrauwen, en dan aan de bovenkant. Vervolgens kleur ik het midden in en trek ik de lijn door naar het einde van mijn wenkbrauw. Nog even doorkammen met een spoolie, en klaar! Ik vind het effect heel natuurlijk, maar toch duidelijk genoeg dat je ziet dat je aandacht aan je wenkbrauwen hebt besteed. 

En is 'ie ook echt smudge-proof? Jazeker, en hoe! De swatch op mijn arm zat er na een douchebeurt nog op, hoe bizar! De crème blijft dus heel goed zitten, en houdt zelfs je haartjes op zijn plek. Ik gebruik dus ook geen wenkbrauwgel meer. Het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat er geen spoolie bij zit om je wenkbrauwen mee door te kammen, maar die heb ik wel gewoon los. Sinds ik de Spoiled Rich Eyebrow Cream heb, heb ik mijn potlood van Benefit niet meer aangeraakt! Oja, nog een pluspunt: doordat je maar weinig product nodig hebt (ik dip één keer per wenkbrauw), doe je er ontzettend lang mee!

De Teeez Spoiled Rich Eyebrow Cream is te koop bij verschillende drogisten en kost €11,95.

Liefs, Jitske

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...