donderdag 24 april 2014

Teeez Head Over Heels Nail Laquer Frosted Gleam

Zoals jullie misschien wel weten ben ik dol op Teeez, alleen al om de prachtige verpakkingen! Ik stond laatst voor het Teeez-schap, en ik werd erg blij: er is weer een nieuwe collectie! Eigenlijk vond ik alle producten prachtig, maar ik wist me in te houden en kocht twee dingen (bovendien lag de helft er nog niet, dus ik ga zeker nog even terug). Eén van die dingen was een nieuwe nagellak in de kleur Frosted Gleam. Kijk met me mee!


Ooooo wauw! Ik vind deze verpakking weer zo mooi! Ik vind sowieso make-up wat je in een doosje koopt erg luxe aanvoelen, en als het doosje dan ook nog eens zo'n gave print en vorm heeft is het natuurlijk helemaal geweldig! Ik wil dit doosje niet weg doen, hij is zo leuk!


Teeez beloofd een onberispelijke finish en geen chips voor drie dagen. Ook test Teeez niet op dieren, dat vind ik altijd een pluspunt!


Frosted Gleam heb ik dus. Volgens Teeez een 'Raw Glitter Shade'. Nu hebben lakjes met glitters erin natuurlijk altijd al een grove(re) structuur, maar hierbij is het dus ook de bedoeling. Het is geen topcoat of iets dergelijks (hoewel dat wel kan natuurlijk). 


En dan het flesje: die vind ik ook weer zo mooi! Prachtige gouden en rode details, en de vorm is ook al zo bijzonder. Het flesje is vrij lang en smal, erg chique!


Frosted Gleam is een grijzige glitterlak met heel veel verschillende (koele) kleuren glitters erin. Op bovenstaande foto kun je het al een beetje zien. Ik vind de schittering van de glitters altijd erg moeilijk om vast te leggen, maar geloof me als ik zeg dat ze shinen!


Het kwastje is fijn, precies breed genoeg om mijn nagels in één keer te bedekken (behalve mijn duim dan).


Het belangrijkste is natuurlijk het effect op je nagels! In drie laagjes dekt de lak volledig. Dat vind ik prima voor een glitterlak! Hierboven lijkt de lak nog een beetje saai, met hier en daar een gekleurd glittertje.


Maar o wat wordt hij mooi in de zon of in het licht! Wat je op de foto hierboven ziet is nog maar een sprankeltje van de prachtige discobal die je tegemoet glittert wanneer er ook maar iets van licht op schijnt. Aaaaah! I love it! De glitters zijn vooral rood, blauw en groen, maar als je goed kijkt zitten er nog veel meer kleuren in. 


Hier nog even een lelijke foto gemaakt met mijn iPhone, waarbij je nog net wat meer het glitter effect kan zien. Mooi he? Echt, ga hem in real life bekijken! 

Teeez is te koop bij sommige drogisterijen. De Nail Laquers kosten €7,99 per stuk.

Liefs, Jitske

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg! Ik vind'm echt mooi! Helaas zijn m'n eigen nagels een beetje een ramp :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij houden echt van dezelfde merken :) Heb een tijd geleden in het ziekenhuis een lipstick van Teeez gekocht. Maar nog steeds niet gerievewd ... X C

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...