dinsdag 1 april 2014

Opgemaakt: Maart 2014

Ik vind het heel leuk om producten op te maken, want dan heb ik weer een excuus om nieuwe te kopen: wanneer het een fijn product was koop ik hem gewoon nog een keer, en anders kan ik op zoek naar een vervanger! Kijk mee naar mijn opgemaakte producten van maart 2014.


Deze maand heb ik weer aardig wat opgemaakt, en dit keer wat meer make-up dan normaal! 


Als eerste maakte ik deze mini-micellaire water op van Vichy. Een erg fijne, milde reinigingswater die erg goed vuil en make-up weghaalt. Het is dat ik al een fijne fullsize heb van Garnier, anders had ik deze gehaald!



Ik maakte twee concealers op. Als eerste de Pure Cover Mineral van Maybelline. Deze kocht ik bij Big Bazar, hij is niet meer te vinden in de Maybelline schappen. Het is een fijne concealer, niet meer niet minder. Ik zou hem niet nog een keer kopen, omdat ik bijvoorbeeld die van Miss Sporty net wat fijner vind. En die heb ik dan ook weer eens opgemaakt! Ik schreef er al eens over, het is een erg fijne, goed dekkende concealer die perfect is voor onder je ogen. Lees mijn review hier.


Ook deze eyeliner van Miss Sporty is erg fijn en heb ik opgebruikt. Ik heb inmiddels een nieuwe. Ik vind dit de allerbeste donkerbruine vloeibare eyeliner die er is. Echt een topper! Lees mijn review hier.


Dit wenkbrauwpotloodje van Catrice gebruik ik al jaren, en ik heb er inmiddels al wel 10 opgemaakt ofzo. Hij is erg fijn! Hoewel het potloodje niet helemaal op is, kon ik hem echt niet meer goed slijpen. Inmiddels ben ik overgestapt naar een wat lichter potloodje van Benefit, en die is stiekem nog fijner. Deze is echter een perfecte budgetversie! 


Dit haarmasker van Nivea uit de Nutri Cashmere lijn had ik al veel te lang, en die moest dus eens op. Ik weet niet eens of hij überhaupt nog wel te koop is, ik geloof het niet. Jammer, want dit masker maakte mijn haar superzacht en hij rook heerlijk!


Nog een haarproduct: deze Coconut Care conditioner. Een fijne conditioner, die nog fijner ruikt. Ik ben dol op de geur van kokos! Ik heb inmiddels van zowel de shampoo als van de conditioner een nieuwe fles gekocht. Ze verzorgen je haar goed, maar doen verder niks speciaals voor je haar. Lekker basic! 


Als laatste een van mijn favoriete douchegels: de foam douchegels van Rituals. Deze komt uit de Happy Buddha lijn en ruikt heerlijk naar sinaasappel. Ik ben dol op die geur! Lekker fris en zoet, maar toch warm. Het schuim is fijn, de fles is handig, ach, jullie kennen ze allemaal wel denk ik! Lees mijn review hier.

Liefs, Jitske

1 opmerking:

  1. Die shampoo met kokosgeur vind ik ook lekker! Hij is inderdaad niet heel bijzonder, maar gewoon goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...