donderdag 10 april 2014

MAC Candy Yum Yum

Met de zomer (oké, lente) in aantocht wordt het weer tijd voor felle lippenstift! En met de lippenstift die ik jullie vandaag laat zien, heb ik toch wel de meest felle tot nu toe te pakken! Ik heb het natuurlijk over de superbekende Candy Yum Yum




De verpakkingen van MAC kennen jullie inmiddels wel: zwart, strak, duidelijk en stevig. Maar het gaat natuurlijk om de inhoud!


En die inhoud is zo lekker knallend! Candy Yum Yum is een superfelle roze kleur met blauwe en paarse ondertonen. Ik vind het zo gaaf! Buiten dat Candy Yum Yum een bizar felle kleur heeft, is hij ook nog eens matte. Extra bijzonder dus!


Alleen al de lipstick zelf is een plaatje om naar te kijken! De kleur spat er echt vanaf, en doet bijna pijn aan je ogen! Natuurlijk ruikt Candy Yum Yum ook nog eens heerlijk naar de bekende MAC-vanille geur. 


De make-up artist bij MAC vroeg of ik het wel zeker wist, toen ik naar Candy Yum Yum vroeg. Hij zou namelijk voor veel mensen te heftig zijn! Dat het een heftige kleur is zag je natuurlijk al een beetje aan de lipstick in de huls, maar op de swatch zie je het eigenlijk nog veel beter. Wat een kleur, wat een pigment! Te heftig? Nee, absoluut niet!



Ik vind Candy Yum Yum de perfecte kleur voor de zomer: fel, vrolijk, roze. Beter wordt het niet! De lipstick is matte, en brengt daarom ietwat stroever aan dan een glanzende lippenstift, maar alsnog gaat het heel makkelijk. Overigens is één veeg al genoeg om een dekkend effect zoals hierboven te krijgen. Er komt verschrikkelijk veel kleur vanaf! Bovendien blijft hij ook erg goed zitten, mede dankzij het matte effect. Candy Yum Yum glijdt niet zomaar van je lippen af. Sterker nog, af en toe smeer ik er gewoon wat lippenbalsem overheen omdat mijn lippen droog worden, maar bijwerken absoluut niet nodig is. Zelfs een drankje of wat te eten overleeft 'ie: de kleur staint als het ware een beetje.


Op deze crappy foto kun je pas echt goed zien hoe fel Candy Yum Yum is. Hier heb ik hem net gekocht, en maakte ik een foto om te zien hoe hij stond aangezien ik niks kon zien op mijn camera door de felle zon. Wat is 'ie gaaf he?! Meer dan een beetje eyeliner en mascara heb je niet nodig als je deze lipstick draagt!

MAC Candy Yum Yum kost €18,50 en is te koop bij MAC counters in de Douglas en Bijenkorf, en bij de MAC Pro Store.

Liefs, Jitske

5 opmerkingen:

  1. Candy yum yum is echt prachtig. Ik wil hem ook <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kleur!! Ik heb ook zo'n soort kleurtje, helemaal leuk voor de lente/zomer!
    Ik ga je volgen via bloglovin :)
    Zou het leuk vinden als je mij ook zou willen volgen! x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...