dinsdag 8 april 2014

L'Oréal False Lash Wings Mascara

Vandaag review ik weer eens een mascara! Ik heb lange tijd trouw vastgehouden aan mijn geliefde Collistar Shock mascara, maar die was op, en dus ging ik op zoek naar een nieuwe. Vroeger was ik dol op de mascara's van L'Oréal, en dus besloot ik er weer eens een te proberen!


Ik ging voor de False Lash Wings mascara. L'Oréal claimt hiermee je wimpers een valse wimper look te geven met een 'butterfly effect'. Ik dacht dus gelijk aan van die mooie, superlange en gekrulde wimpers in m'n ooghoeken.

Laat ik beginnen bij het begin: de huls van de mascara ziet er mooi uit en sluit stevig met een klik. Minpuntje is dat je werkelijk alle viezigheid erop terugziet. 


Het borsteltje van de mascara is bijzonder. Hij is gemaakt van plastic puntjes, dat vind ik vaak de meest fijne borsteltjes want die separeren zo goed. Deze is echter een beetje anders dan anders, want aan één kant worden de puntjes steeds wat langer, in een soort boogje. Dit is wat de mascara zo fijn maakt! Met die lange puntjes kun je perfect bij de buitenste haartjes in je ooghoek. Waar ik normaal mijn hand in een onmogelijke positie moet buigen om mijn onderwimpers in de hoek mooi te krijgen, neemt dit borsteltje ze gelijk al mee! Ook bij mijn bovenste wimpers werkt dit perfect. Elk stukje wimper wordt geraakt voor het 'butterfly effect'! En niet onbelangrijk: zonder klontjes.



Hierboven kun je goed het effect zien van de mascara. Hij verlengt en separeert heel mooi mijn wimpers! Voor volume zorgt hij niet echt, dat vind ik wel weer jammer. Verder is de substantie van de mascara erg fijn,. Hij is vrij vloeibaar en nattig, waardoor je wimpers goed zwart worden zonder van die droge plekjes en klontjes. Er komt ook gelijk veel mascara van af. Waar ik vaak twee keer 'dip' bij andere mascara's, heb ik bij de False Lash Wings aan één keer dippen genoeg. Al met al is het een hele fijne mascara, vooral door het borsteltje! 

De False Wings Mascara van L'Oréal kost €16,99 en is te koop bij verschillende drogisten en parfumeries. 

Liefs, Jitske

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...