woensdag 2 april 2014

L'Oréal Color Riche Le Vernis Versailles Gold

Vandaag laat ik jullie een lakje zien die een stuk natureller (?) is dan jullie van mij gewend zijn! Versailles Gold, van mijn favoriete nagellak-merk L'Oréal.



Over het flesje en het kwastje heb ik nou al zo vaak hetzelfde geschreven; het flesje is mooi, het kwastje lakt erg fijn en heeft precies de goede maat. Zo. Op naar de lak zelf! 


Ik vind de kleur namelijk prachtig! Het is een oudroze bijna metallic-achtige kleur. In het ene licht is hij vrij koel van kleur (zoals hierboven), in het andere licht is hij weer wat warmer (zoals de onderste foto). Ik houd van dat soort bijzondere kleuren! 


De lak dekt volledig in 2 á 3 laagjes. De lak is lekker dun en lakt daarom fijn en droogt snel! Het enige nadeel is dat hij vrij streperig opdroogt. Als je van dichtbij kijkt kun je dit zien, maar van veraf zie je er gelukkig niks van! 

Al met al is dit dus weer een toppertje van L'Oréal! Een fijn neutraal en rustig kleurtje die bij iedereen mooi zal staan en bij veel kledingcombinaties past (ja, ik let daar op haha). 

Color Riche Le Vernis nagellak van L'Oréal kost €5,99 en is te koop bij verschillende drogisten en parfumeries.

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

  1. Eigenlijk houd ik niet zo van deze finish maar ik vind de kleur echt super mooi, en ja het past overal bij :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...