zondag 13 april 2014

Face Of The Day: Pomegranate

Ik heb sinds lange tijd weer eens een face of the day! Ik laat jullie een complete look zien die ik heb gemaakt, en die ik zelf erg mooi vond!



De laatste tijd ben ik gek op glans in mijn gezicht: maar wel op de juiste plekken natuurlijk. Ik ben een grootverbruiker van highlighter, en dat kun je in deze look wel zien! De focus ligt dus op glans en op een van mijn favoriete kleuren: burgundy, een rood/paarsige kleur!



Op mijn ogen heb ik verschillende kleuren gebruikt: als basis gebruikte ik een Color Tattoo van Maybelline in Metallic Pomegranate (lees mijn review hier). Hier overheen bracht ik Sandy Says Hello aan van Essence (lees mijn review hier), een lichtgouden/bronzen kleur. In mijn crease gebruikte ik Plum Up The Jam van Catrice (helaas vergeten op de foto te zetten, lees mijn review hier). Dit blende ik verder uit in mijn arcadeboog met Cranberry van MAC (lees mijn review hier). Als laatste bracht ik in mijn buitenste ooghoek Amber Lights van MAC aan (lees mijn review hier. Als highlighter gebruikte ik Bootycall uit het Naked2 palette van Urban Decay (lees mijn review hier). Ik tekende een lijntje langs mijn bovenste wimperrand met het bruine Essence Gel Eye Pencil (lees mijn review hier). Op mijn onderste wimperrand gebruikte ik Berry Merry van Essence (lees mijn review hier, en richting de binnenste ooghoek een gouden potloodje van Teeez (lees mijn review hier. en mijn mascara was van L'Oréal. 


Op deze foto kun je goed de glans zien waar ik het over had. Op mijn gezicht gebruikte ik als basis een combinatie van de bb creams van Catrice en Rimmel. Beide heb ik over en samen zijn ze een perfecte kleur voor mij nu. Ik heb gecontourd met Hoola van Benefit (lees mijn review hier), mijn blush is Rosewood Forest van Catrice, die helaas niet meer te koop is. Het is een prachtige paarsige kleur. Mijn highlighter is Soft and Gentle van MAC (lees mijn review hier). Als laatste is mijn lipstick Blankety van MAC.



En dat was het! Hopelijk vonden jullie het leuk om weer eens een complete look te zien, laat me weten wat je er van vindt!

Liefs, Jitske

11 opmerkingen:

  1. Ik draag eigenlijk nooit oogschaduw maar deze is zo mooi echt wauw staat goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die highlighter is echt waanzinnig!!! Eens kijken of dat mijn mijn Naked 2 dupe ook lukt. Mooie look Jits!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel mooi uit. Mooi meisje ben je hoor :)

    Ps. Er is momenteel een winactie om mijn site. Doe je ook mee? ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief, dankjewel! Ik ga gelijk kijken hihi :)

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Dankje! Helaas komt er wel wat make-up aan te pas om mijn huid zo mooi te laten lijken, ik heb nu weer vrij veel onzuiverheden :(

      Verwijderen
  5. Oeh wat een mooie glow op je gezicht!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...