vrijdag 7 maart 2014

Yves Saint Laurent Gloss Volupté Rose Orfèvre

Ik had van de week dubbel geluk: Ici Paris had 40% korting op alle lippenstift en lipgloss, en ik kwam er bij de kassa achter dat ik nog een cadeaubon had! Woohoo! Ik aasde al een tijdje op de nieuwe Gloss Volupté's van Yves Saint Laurent. Uiteindelijk is het nummer 19 geworden: Rose Orfèvre. 



Ik ben dol op de Rouge Volupté lipsticks van Yves Saint Laurent: ze zien er prachtig uit, ruiken lekker en ze zijn prachtig! Deze Gloss Volupté's zouden dat dus ook moeten zijn, dacht ik zo! 

Zoals altijd is het gouden doosje al heerlijk om naar te kijken: zo mooi en luxe!


Maar om eerlijk te zijn, vond ik de huls van de gloss in het begin niet zo mooi. Ik vond hem er een beetje goedkoop uitzien, door dat rare zilveren stuk. Nu vind ik hem al een stuk mooier, nu ik er vaker naar heb gekeken, maar ik zou het alsnog mooier vinden als het logo gewoon in goud was geweest, net zoals bij de lippenstiften. Verder is de huls lekker stevig en hij sluit heel fijn met een klik. 


De applicator maakt weer heel veel goed! Die heeft namelijk de vorm van een mondje! Aaaah! Zo schattig!! Het is een fijn, beetje harig sponsje die een beetje gebogen is. 

Zo schattig!


En dan nu de kleur. Rose Orfèvre is een neutrale/oudroze kleur met minuscule gouden glittertjes. Overigens ruikt de gloss héérlijk: zoet naar aardbeien en bubbelgum. 


De kleur is niet erg dekkend, maar dat had ik ook niet verwacht van zo'n neutrale en lichte kleur. De gloss geeft een heel subtiel lichtroze kleurtje aan je lippen. De glittertjes zijn echter wel goed te zien, en die vind ik prachtig! De glittertjes voel je wel een beetje zitten op je lippen, maar dat vind ik niet heel erg. De gloss houdt het ook vrij lang uit zolang je niks eet. Dat vind ik een groot pluspunt! Al met al vind ik het een fijne lipgloss, die erg lekker ruikt en die bij veel looks past!

De Gloss Volupté van Yves Saint Laurent kost €30,50. Een flink bedrag, zeker voor een lipgloss. 

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

  1. Ik werk zelf bij de Ici Paris XL en zag de mooie nieuwe glosses binnen komen, ze zijn echt prachtig, was gelijk verliefd! De kleur staat je super, zo lekker handig voor elke dag :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...