zaterdag 22 maart 2014

OPI Muir Muir On The Wall

Ik heb eindelijk mijn eerste OPI lakje gekocht! Ik wilde er al heel lang een, het schap in de Douglas trok me altijd heel erg aan, maar ik wist nooit zo goed welke kleur. In de DA in Amsterdam vond ik Muir Muir On The Wall, een heel bijzonder kleurtje! Ik wist gelijk dat ik deze wilde hebben, en dus nam ik hem mee!


Over de kwaliteit van OPI heb ik al veel goede verhalen gehoord. Ik was dan ook erg benieuwd! Het flesje ziet er erg mooi uit, en is ook erg groot! Even ter vergelijking; in dit flesje zit 15 ml, in de lakjes van L'Oréal zit maar 5 ml. Pluspunt! Het flesje ziet er ook erg mooi uit vind ik!


Op deze foto kun je goed zien hoe bijzonder Muir Muir On The Wall is. Er zit rood, paars groen, zwart en donkerblauw in. Het doet me erg denken aan het heelal, of een olievlek haha! 


Nog even een foto van de 'dop'. Leuk detail dat er OPI in geprint staat. Ook houdt hij erg lekker vast, het is een stevig handvat om je nagels mee te lakken. 


Het kwastje leek me op het eerste gezicht vrij smal, maar toen ik eenmaal ging lakken bleek hij precies goed voor de breedte van mijn nagels. 



En zo ziet Muir Muir On The Wall eruit op mijn nagels! Ik heb het niet goed op de foto kunnen krijgen, maar in elk soort licht is de kleur weer anders. Hier zie je goed de paarse ondertoon met rode/roze glittertjes, maar in de schaduw zie je bijvoorbeeld weer heel goed de groene gloed. Ik vind het supermooi dat dit lakje zo veelzijdig is! In het echt zie je echt de kleuren zoals in het flesje, prachtig! 

De kleur dekte goed na drie laagjes. Ik vind de lak ook vrij dun in vergelijking met sommige andere lakjes. Hierdoor lakt hij wel makkelijk en mooi, en droogt hij ook lekker snel. 

Muir Muir On The Wall komt uit een Limited Edition, namelijk de San Fransicso collectie. Hij is echter in sommige winkels gewoon nog verkrijgbaar! 

OPI lakjes zijn onder andere verkrijgbaar bij Douglas en kosten €14,25. Dat lijkt duur, maar zoals ik al zei, er zit erg veel in het flesje! In verhouding zijn ze dus eigenlijk helemaal niet duur!

Liefs, Jitske

3 opmerkingen:

  1. Wat een bijzondere kleur maar wat gaaf staat hij je! Ik zou deze nagellak graag in mijn stash willen hebben.
    vanilles-x.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dit is echt een mooie kleur zeg niet zo standaard!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...