zondag 30 maart 2014

NYX HD Photogenic Concealer

Ik ben een concealer-grootgebruiker. Ik vind het daarom ook leuk om nieuwe, fijne concealers te ontdekken. Toevallig had ik net een nieuwe concealer nodig toen ik zag dat Douglas de schappen van NYX had vernieuwd. Er liggen nu een hoop producten die ik ook wil proberen! Zo ook deze HD Photogenic Concealer. 


Als eerst vind ik de verpakking heel erg mooi! Hij is van stevig plastic, met mooie zwarte letters en dop. Ik vind hem er echt chique uitzien! Ook erg handig is dat de huls doorzichtig is, zo kun je goed zien hoeveel concealer je nog hebt! 


Een HD-concealer. Daar verwacht je natuurlijk veel van, een high definition perfecte huid willen we natuurlijk allemaal wel! Ook fijn: de concealer is talc- en parabenenvrij.


Een leuke test achterop! De concealer beloofd lijntjes te vervagen en te zorgen voor een light-diffusing effect. Een soort photoshop effect denk ik! Perfect voor foto's met je vrienden, haha! Ik heb overigens de kleur CW02 Fair/Clair. Pluspunt: er zijn wel acht verschillende kleuren verkrijgbaar. 


De concealer breng je aan met een sponsapplicator. Dat vind ik altijd fijn werken, zeker voor onder mijn ogen. Daar kocht ik hem ook voor, om hem te gebruiken onder mijn ogen. Om donkere kringen te verbergen en dat gebied een beetje op te lichten. 


De concealer is lekker vloeibaar, en is daarom goed te blenden. Ik gebruik daarvoor een sponsje. 


Ook dekt hij heel mooi. Hij dekt niet volledig, maar meer dan genoeg voor onder je ogen. Ook lichte rode plekjes verbergt hij gemakkelijk. De concealer creased een beetje wanneer je hem niet afpoedert, maar dat doe ik eigenlijk altijd wel. 

Kortom: een fijne concealer die je zowel voor onder je ogen kunt gebruiken als op onzuivere plekjes. Hij blijft goed zitten, blend goed uit en geeft een natuurlijk effect. 

De NYX HD Photogenic Concealer kost €6,99 en is te koop bij Douglas.

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...