vrijdag 21 maart 2014

NYX Butter Gloss Crème Brulee

De Douglas bij mij in de buurt heeft een NYX schap. Hier was ik altijd ontzettend blij mee, want NYX heeft erg fijne, budgetvriendelijke make-up. Toch stelde het schap me altijd een beetje teleur: de enorm populaire Butter Glosses lagen er namelijk niet bij. Maar sinds kort heeft Douglas het schap vernieuwd, en nu liggen ze er allemaal! Alle twaalf de kleurtjes! Ik nam er eerst één mee, om te kijken of ze echt zo fijn zijn. Ik kan je vast verklappen: ik wil er meer! 


De Butter Glossjes komen in een huls in de kleur van de gloss zelf. Het is een mooie, stevige verpakking. Lekker duidelijk ook, dankzij de kleur!


Ik ging voor de kleur Crème Brulee, een lichte, nude roze, die ik al veel voorbij heb zien komen op YouTube. 


Je brengt de Butter Gloss aan met een sponsapplicator. Dat vind ik ook de meest fijne manier van lipgloss aanbrengen, dus dat is mooi meegenomen. 



Op de swatches lijkt de kleur vrij donker roze en neigt hij ook een beetje naar perzik. Je kunt ook zien dat de Butter Gloss een echte crème substantie heeft, het is geen doorzichtige gloss met glitters, maar hij is lekker dik en gekleurd. Als boter!



En zo ziet hij eruit op mijn lippen! Ik vind de gloss echt heel goed gepigmenteerd voor zo'n lichte kleur. En ik vind hem prachtig! Op mijn lippen is het een mooie lichtroze kleur, die opvalt, maar toch lekker naturel is. Hierdoor past hij bij veel make-uplooks. De gloss plakt niet, hij voelt juist heel fijn en bijna verzorgend aan op je lippen! Hij houdt het vrij lang uit voor een lipgloss, zeker 4 uur. Ook ruikt hij heerlijk, naar karamel of iets dergelijks. Jummie!

Het is duidelijk: ik wil er meer! Ze zijn er van naturel, tot knalrood en perzikkleurig. 

De Butter Glosses van NYX zijn te koop bij Douglas en kosten €6,99.

Liefs, Jitske

4 opmerkingen:

  1. Dit lijkt me echt de ideale kleur voor in de zomer! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ze ook vaak voorbij zien komen bij de Amerikaanse Youtubers, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kleur is echt fantastisch! Maar ben toch meer een lipstick meisje ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...