zondag 23 maart 2014

MAC Viva Glam Rihanna Lipglass

Toen ik de reviews las van de Viva Glam Rihanna lipstick en lipglass was ik gelijk verliefd. Niet op de lippenstift, maar op de lipglass! Ik heb hem gelijk gehaald, en vandaag wil ik hem aan jullie laten zien!


De verpakking is eens anders dan het gewone zwarte MAC doosje: er zit een rode handtekening van Rihanna op! Leuk detail :).


De opbrengst van producten uit de Viva Glam collecties gaat rechtstreeks naar het goede doel; het MAC Aids Fund. Een extra reden om lekker te shoppen dus! 


De verpakking van het product zelf is helemaal anders dan we gewend zijn! De huls is mooi matte rood. Prachtig, maar het wordt wel snel vies. 


Ook op de huls van de lipglass staat de handtekening van Rihanna. Leuk voor de fans! Op bovenstaande foto zie je meteen al de prachtige rode glitters die ervoor zorgden dat ik de lipglass moest en zou hebben! Want een lipgloss met rode glitters, die had ik nog niet, en ook nog nooit gezien.


De lipglass breng je aan met een sponsapplicator, dat vind ik altijd fijn! 


En dan de swatch! Zoals je ziet is de lipglass goed gepigmenteerd, hij is lekker rood! Erin zie je de rode glitters waar ik het over had. Oh, ik vind ze zo mooi en bijzonder! 


Je raadt het vast al: Viva Glam Rihanna is geen onopvallende lipgloss. Met twee laagjes krijg je het resultaat als hierboven: prachtige, glanzende lichtrode lippen met subtiele, supermooie rode glittertjes. 


Hier zie je goed hoe hij toch ook nog een beetje subtiel kan zijn, door één laagje aan te brengen in plaats van twee. Je krijgt hierdoor een iets lichter rood kleurtje op je lippen, met wat minder glitters. Ook erg mooi! Maar jullie weten; ik houd wel van opvallend, en nog meer van glitters. Ik breng dus lekker twee laagjes aan!

Voor een extra mooi effect heb ik hem al een paar keer gebruikt over een knalrode lippenstift. Ik gebruikte daarvoor Ruby Woo. Deze combinatie is echt prachtig, en wil ik jullie snel laten zien! 

Viva Glam Rihanna heeft natuurlijk de heerlijke vanille-geur van MAC. Ook blijft hij ontzettend goed zitten, doordat hij iets plakkerig is. Zelfs na een drankje zit hij nog mooi! 

MAC Viva Glam Rihanna Lipglass kost €17,50 en is te koop bij verschillende Douglas filialen en in de MAC Pro Store. 

Liefs, Jitske

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kleurtje is het! Ik vind hem heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem erg mooi! het effect met een laagje is subtiel en zeker draagbaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bienvenue chez Entreprise Peinture Déco, Plus de 20 ans
    Peintre intérieur – Entreprise Peinture-Déco – Devis peinture
    http://www.entreprisepeinturedeco.fr/devis-habitation/peintre-intérieur/
    Entreprise Peinture Déco vous propose un niveau prestation parfaitement adapté à vos besoins et à des prix avantageux Egly 91520.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige glitters zitten erin. Zelf ben ik iets meer een lipstick dan lipgloss (of glass) meisje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb deze ook en ik ben er super blij mee! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW, ik vind het echt een prachtige gloss, ik ben er helemaal verliefd op<3

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...