donderdag 20 maart 2014

MAC Mineralize Skinfinish Soft And Gentle

Volgens mij is Soft And Gentle de meest besproken Skinfinish ooit. Iedere beautyblogger of YouTube-er heeft hem, en vind hem geweldig. Ik was dus al heel lang benieuwd, maar kocht hem steeds niet omdat hij me gewoon niet zo bijzonder leek. Gewoon een highlighter, die ook nog eens best wel duur was. Totdat ik twee weken geleden ineens weer nieuwsgierig werd. Ik googlede wat reviews, en toen... Toen MOEST en ZOU ik Soft And Gentle kopen!


En je weet hoe ik werk: dan koop ik hem dus gelijk. Haha! De Mineralize Skinfinish komt in - net zoals alle producten van MAC - een zwarte verpakking, waarin je het product goed kunt zien. Verder niks op aan te merken.



Ook het product zelf komt in de standaard MAC-verpakking: zwart, strak, rond. Het is een lekkere grote verpakking, met dus veel product! Hij is een, misschien wel twee slagen groter dan een gewone blush van MAC. 



De Skinfinish opent met een stevig kliksysteem. Je moet het knopje aan de zijkant indrukken en dan gaat het deksel open. Wat je dan ziet is een prachtig licht gouden/bronzen planeetje. Ik vind dit soort poeders altijd zo mooi, alleen al om naar te kijken! 


Maar het echte werk begint pas wanneer je je vinger over het planeetje haalt. Wat een glans! Zo mooi! MAC noemt het zelf 'verguld perzikbrons'. Ik vind het eerder een lichte rosegouden kleur met een beetje brons erdoorheen. Perzik vind ik hem in ieder geval niet, haha! Zoals je ziet komt er lekker veel pigment vanaf, en brengt hij mooi egaal aan. Sowieso zitten er niet echt glitters in, het is echt een satijnen laagje die je over je gezicht aanbrengt. 


En hier zie je Soft And Gentle op mijn jukbeen aangebracht. Hij is zo subtiel, maar toch zo aanwezig!  In het (zon)licht glanst hij prachtig, zonder too much te zijn. Sowieso hoef je je niet druk te maken dat je teveel aanbrengt, omdat de kleur heel subtiel is. De glans is echt wat je ervan over houdt. 

Zoals je wel merkt, ben ik dol op Soft And Gentle. Ik draag vrijwel altijd blush, maar ik ben nu al tevreden met alleen een flinke dosis Soft And Gentle! Ik heb hem tot nu toe elke dag gedragen. Hij past bij elke look, je kan gewoon niet fout met deze Skinfinish! Ik vind hem zelfs mooier dan mijn Nars Albatross highlighter, ik vind Soft And Gentle veel natuurlijker, en toch meer glans geven. En glans.. daar houd ik van!

De Mineralize Skinfinish van MAC kost €28,- voor 10 gram, en is te koop bij de MAC Pro Store in Amsterdam en in verschillende Douglas winkels. 

Liefs, Jitske

3 opmerkingen:

  1. Wauw, hij is echt prachtig! Het geeft een mooie subtiele glans. Super mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze highlighter staat op mijn wishlist!! mooi staat hij je!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...