dinsdag 18 maart 2014

Lush Golden Egg Ballistic

Ik ga nu iets bekennen: ik had nog nooit iets voor in bad gekocht van Lush. Geen bruisbal, of douchegel, niks. Ik vond het namelijk nogal duur voor producten die je vaak maar één keer kan gebruiken. Totdat ik samen met mijn vriend de Lush winkel in stapte. Ik zag een ei. Een ei met gouden glitters. Mijn vriend zag me kwijlen en haalde me over gewoon een keer zo'n 'ding' te kopen. 


Ik koos dus voor het Golden Egg. Een gouden ei voor in bad, uit de nieuwe pasen-collectie. Echt jongens, die glitters! Ik kon hem niet laten liggen. 



Lush producten worden vaak in bovenstaande zakjes verpakt. Hierop staan ook gelijk de ingrediënten en de gebruiksaanwijzing van het product. Bij het Golden Egg is het heel simpel: gooi hem in je bad en ga er zelf bij zitten. Haha! Verder zitten er verschillende oliën in het gouden ei, die ervoor zorgen dat je huid heerlijk zacht wordt tijdens en na het badderen. En nogmaals: glitters!


Ik wil me overigens even verontschuldigen van de wat crappy foto's. Ik wilde hem namelijk de dag dat ik hem kocht al gebruiken, en dus moest ik in het donker foto's maken. Hierboven zie je hoe prachtig de ballistic glinstert en glanst. Het is bijna zonde om hem te gebruiken!


Hij geeft ook heerlijk af, ik heb de hele avond overal gouden glitters gevonden haha! (niet erg.) 


Goed, ik ging na veel foto's maken en lang kijken naar de glitters, hem toch maar gebruiken! Hier heb ik hem net in het bad gegooid. Zoals je ziet laten de glitters al los, en vliegen ze rond het bad in. 


Na een tijdje begon het water wat geler te worden en kon je ook de oliën vrij zien komen. Het beetje schuim dat je hier ziet is trouwens ook alle schuim die je krijgt. De ballistic is echt meer bedoeld als verzorgende olie, dan fun bubbelbad. Het eitje werd steeds kleiner....


.. en uiteindelijk was dit het resultaat! Een knalgeel bad! Met als je dichtbij keek (of er gewoon in zat, doh), miljoenen gouden glittertjes! Zo leuk! Ik heb nog nooit zo leuk badwater gehad hihi. 

En was het Golden Egg meer dan alleen een leuk dingetje om naar te kijken? Jazeker! Ten eerste rook het bad héérlijk. Hij heeft dezelfde geur als Honey I Washed The Kids, hij ruikt dus naar karamel, maar tegelijkertijd ook heerlijk fris. Het is dus geen mierzoete geur, gewoon, lekker. En oh, wat werd mijn huid zacht! Ik voelde in het bad al dat mijn huid lekker glad werd van de oliën, maar tot de volgende dag (toen ik ging douchen) bleef mijn huid zo zacht aanvoelen. En het mooiste: de glitters blijven ook plakken! Ik zag overal - heel subtiel - gouden glittertjes verschijnen op mijn lichaam. Leuk dus ook voor een feestje! 


Zoals je merkt; ik ben om. Ik wil méér van Lush! Als bonus nog even een foto van mijn bad nadat het water is weggespoeld. Zoals je ziet: glitters everywhere. Maar geen zorgen: ze spoelen supermakkelijk weg. Sowieso moet je je bad wel even schoonmaken, omdat er olie in heeft gezeten.

De Golden Egg Ballistic van Lush kost €5,95 voor 100 gram. Je kunt er één keer mee doen.

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

  1. Deze ga ik nog halen en sparen voor de zomer, dan lijkt het me super om gouden glitters op m'n benen te hebben als ik een short draag, haha :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...