zaterdag 8 maart 2014

L'Oréal Color Riche Le Vernis Scarlet Tinsel

Het lijkt inmiddels misschien alsof ik word gesponsord door de nagellak van L'Oréal, maar dat is echt niet zo! Ik ben gewoon dol op hun lakjes! Vandaag laat ik weer een prachtige glitterlak zien: Scarlet Tinsel.


Scarlet Tinsel trok meteen mijn aandacht door de prachtige kleur. Fel paars/roze. Ik vind hem zo mooi! En dan zijn het ook nog eens 100% glitters! Perfectie!!! 


Ik kan het nog honderd keer zeggen, maar ik vind de kwastjes van de L'Oréal lakjes erg fijn. Scarlet Tinsel lakt wat moeilijker, omdat hij allen bestaat uit grote glitters. Het is wat moeilijker om die gelijkmatig over je nagel te verdelen, haha. 



De lak dekt volledig in drie laagjes. Dat is best veel, en je krijgt dan ook een vrij dikke laag nagellak op je nagels. Maarja, je wil natuurlijk wel dat je hele nagel bedekt is met glitters! Verder droogt het lakje lekker snel, en hij blijft ook erg goed zitten voor een glitterlakje. En tja, ik vind knalroze glitternagels nou eenmaal geweldig! 

Color Riche Le Vernis nagellakjes van L'Oréal kosten €5,99 en zijn te koop bij verschillende drogisten en parfumeries. 

Liefs, Jitske

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...