maandag 3 maart 2014

Hema It's My Beautiful Skin Day Hydrating Serum

Ik vind huidverzorging erg belangrijk, en ik ben dan ook altijd benieuwd naar nieuwe (budget)producten om mijn huid te voeden en mooier te maken! Hema heeft afgelopen maand haar nieuwe huidverzorgingslijn uitgebracht, en mijn aandacht werd gelijk naar een product getrokken!


Namelijk het serum. Serums zijn bijna niet te koop voor een laag prijsje. Toen ik deze zag moest ik hem dus proberen! Als eerst is de naam lekker vrolijk en origineel, maar ik vind hem ook een beetje raar. Alsof hij niet helemaal klopt ofzo haha. De verpakking vind ik ook een stuk mooier dan de oude verpakkingen van de Hema. Dit is lekker strak en simpel. 


Op het doosje staat wat informatie. Het serum belooft te hydrateren en is voor alle huidtypes. Er zit vitamine E en C in, Panthenol en Hyaluronzuur. Panthenol zorgt ervoor dat je huid soepel wordt en verminderd rimpeltjes, hyaluronzuur is vochtinbrengend, anti-aging en helpt tegen littekentjes. Klinkt goed dus, alhoewel ik het wel raar vind dat er nergens staat dat er zoveel ingrediënten inzitten tegen rimpels. Dat zou je eerder verwachten voor de wat oudere huid, en niet voor alle huidtypes. Overigens zitten er ook siliconen en parfum in. 



De verpakking zelf vind ik ook erg mooi, en lekker praktisch door het pompje. Ook voelt hij goed stevig aan. 


Dit is de hoeveelheid die je krijgt na één pompje, dit is veel teveel voor je gezicht! Zachtjes pompen dus. 


Het serum lijkt op het eerste gezicht meer op een soort gel-achtige crème, maar is lekker dun en wordt vrij vloeibaar wanneer je hem uit gaat smeren. Ik vind de geur overigens heel lekker: hij ruikt lekker fris en schoon! Eenmaal aangebracht op je gezicht trekt het serum snel in, maar je voelt wel dat hij lekker voedt. 

Ik gebruik het serum nu ongeveer twee weken elke avond. Wanneer ik 's ochtends wakker wordt voelt mijn huid lekker zacht en gevoegd aan! Wel heb ik sinds een paar dagen weer ontzettend last van pukkeltjes, terwijl ik dat hiervoor een hele tijd niet had. Maarja, ik weet niet zeker of dat komt door dit serum. Normaal gesproken is mijn huid niet heel gevoelig voor bijvoorbeeld parfum en siliconen dus ik denk niet dat dat het is. 

Hoewel ik het serum erg fijn vind (en vooral heel erg goedkoop!), gaat mijn voorkeur toch uit naar mijn serum van L'Oréal, uit de Skin Perfection lijn. Die is een stuk duurder, maar doet toch net even wat meer voor mijn huid. Deze van de Hema is een perfecte basic serum, voor de huid die niet al te 'moeilijk' is. Voor de prijs hoef je het in ieder geval niet te laten!

Het It's My Beautiful Skin Day Serum van Hema kost €3,95 voor 30 ml. 

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...