maandag 31 maart 2014

Benefit Hoola Bronzing Powder

Bronzer gebruik ik in periodes: de ene maand gebruik ik het niet, de andere maand doe ik elke ochtend een complete contoursessie. Aangezien ik de laatste tijd weer helemaal into bronzer ben, vond ik het tijd om eens een wat luxere bronzer te kopen, in plaats van mijn kapotte Essence bronzer. En o ja, ik had net een tentamen gehad en ik MOEST gewoon wat kopen. 


Blushes en bronzers van Benefit zitten in deze superleuke kartonnen doosjes die je open kunt klappen. Elk doosje heeft een ander printje, die past bij het product. Hoola is overduidelijke geïnspireerd op Hawaii! Bamboe, bloemen, heel schattig! En in Hawaii word je bruin.. en van bronzer? Juist.


Een lieve kleine gebruiksaanwijzing. Ik vind het altijd erg leuk als merken zoiets op hun product schrijven, ook al slaat het vaak nergens op!


Wanneer je het doosje open klapt zie je nog meer bamboe, een spiegeltje en een kwastje. Het kwastje is gemaakt van hout (tenminste, het handvat natuurlijk) en is heerlijk zacht! Het spiegeltje is fijn, maar gebruik ik eigenlijk niet. Ik maak me altijd op voor een grote spiegel. Toch is het altijd handig, bijvoorbeeld voor onderweg, 



Onder het kwastje zit de bronzer! Wat me gelijk opviel was dat Hoola lang niet zo oranje is als vele andere bronzers. Hoola heeft een neutrale ondertoon, en is gewoon bruin. Fijn! Verder is de bronzer ook matte, wat ik het mooiste vind om te contouren. 


Zoals ik al zei is het kwastje lekker zacht. Maar ook niet onbelangrijk: hij werkt gewoon erg fijn. Het is een klein kwastje, maar dat is juist perfect om te contouren; zo neem je niet per ongeluk je hele wang mee tijdens het contouren! Ook de vorm is perfect, je kunt er heel fijn dunne strepen mee zetten om die vervolgens te blenden. Ik gebruik dan ook gewoon dit kwastje om Hoola aan te brengen, dat gebeurd niet vaak, dat ik een bijgeleverd kwastje gebruik!


Op de swatch kun je goed zien wat ik bedoel met de neutrale ondertoon van Hoola. Hoola zal niet snel een oompaloompa van je maken! Wel is hij vrij gepigmenteerd en donker. Ik denk dat hij voor de echte bleekscheetjes onder ons te donker is, tenzij je van een flinke contour houdt! 

Ik vind Hoola perfect. Hij sluit mooi aan bij mijn huidskleur, is niet oranje, geeft genoeg kleur af, is goed te blenden en ziet er ook nog eens heel schattig uit! 

Hoola van Benefit is te koop bij Douglas en kost €33,-. 

Liefs, Jitske

3 opmerkingen:

  1. Dit is ook mijn favoriete bronzer, gebruik hem dagelijks :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat 'ie voor mij te donker zou zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit, maar zou voor mij ook te donker zijn denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...