zondag 16 februari 2014

Urban Decay Naked2 Palette

Eindelijk heb ik ook het Naked2 palette kunnen bemachtigen! Eindelijk! Want oh, wat is 'ie moeilijk te verkrijgen. In Nederland vind je hem niet in de winkels en op internet is 'ie eigenlijk permanent uitverkocht. Ik had serieus een link van het palette op www.hqhair.com bij mijn favorieten gezet, zodat ik af en toe kon checken of hij weer in het assortiment was. Totdat ik op twitter las dat ze er inderdaad weer waren! Ik was toen onderweg naar huis, en ben serieus uit de auto gerend om hem te bestellen via mijn laptop haha! Ongeveer een week later heb ik hem eindelijk!



De doos waarin het palette zit vind ik al prachtig. Supermooi die 'crushed' oogschaduws aan de onderkant, en oh die grote letters zijn gewoon heel erg mooi. 


Het palette zelf is van een soort metaal/plastic achtig materiaal gemaakt. In tegenstelling tot het Naked3 palette (lees mijn review hier) is deze gewoon glad, en dat vind ik een stuk mooier. Het palette is goed stevig en sluit met een kliksysteem. Overigens kreeg ik bij het palette vier samples van de Primer Potions, een beetje jammer want ik dacht dat er altijd een mini-lipgloss bij zat! 


In de binnenkant zit een goeie, grote spiegel, twaalf prachtige kleuren oogschaduw en een dubbelzijdige kwast. De kwast is fijn, maar ik gebruik toch altijd liever mijn eigen kwasten. 


Op naar de kleuren en swatches! Ik zal er niet teveel omheen zeggen, de foto's spreken aardig voor zichzelf. 

Zonder flits

Met flits

Zonder flits

Met flits

De eerste vier kleuren zijn lekker licht. Foxy en Bootycall zijn perfecte highlighters, Foxy is matte en Bootycall heeft een glans. Half Baked is prachtig goud met glans, en Chopper is een glanzende koperkleur. Allevier zijn ze goed gepigmenteerd, maar vooral de glanzende kleuren vind ik erg mooi.

Zonder flits

Met flits

Zonder flits

Met flits

Tease is een matte, roze/paarsige pruim-kleur. Ik kan hem niet goed beschrijven haha, maar ik vind hem erg mooi. Snakebite, Suspect en Pistol zijn alledrie glanzend en ook weer heel gepigmenteerd. 

Zonder flits

Met flits

Zonder flits

Met flits

En dan de laatste kleuren. Oh wat vind ik die mooi! Deze vier zijn absoluut mijn favorieten. Verve, YDK en Busted zijn alledrie glanzende bruintinten en Blackout is een superintense matte zwart. Ik hoef denk ik niet meer te zeggen hoe goed gepigmenteerd ze zijn?

Ik ben heel erg blij met dit palette! Eindelijk heb ik een palette met bruine en naturelle tinten bij elkaar. Ik vind dat zo handig! Niet alleen voor op reis, het is gewoon erg fijn om al je oogschaduws in één doosje bij de hand te hebben. De kwaliteit is super, het palette zelf ziet er prachtig uit. Wat kan ik nog meer zeggen? Ja, zorg ervoor dat we jullie in Nederland kunnen kopen Urban Decay!!

Het Naked2 palette van Urban Decay is onder andere te koop via www.hqhair.com. Hij kost daar €46,- en de verzendkosten zijn gratis (om die grote uitgave nog eens te verantwoorden; dat is ongeveer €3,- per oogschaduw hihihi).

Liefs, Jitske

3 opmerkingen:

  1. Wauw, wat mooi! Ik heb echt geen geld voor dit palette, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahah goed dat je de prijs per oogschaduw erbij hebt gezet (relativerend;) Vet dat je nu de echte Naked2 hebt <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze nu ook alweer een jaar, en ben er nog steeds zo blij mee. Maar verlang ondertussen ook al naar het Naked3 palette <3

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...