zondag 2 februari 2014

Tag: My Life in 20 Questions

Hee meiden! Het leek mij wel eens leuk om een tag te doen waarbij ik wat meer over mijzelf vertel, dus bij dezen!

Wat is je lievelingskleur?
Ik denk dat dat inmiddels wel duidelijk is: ROZE!

Wat is je favoriete nummer?
Ik heb geen favoriete nummer of geluksgetal ofzo, maar ik ga maar voor 19 want ik ben geboren op de 19e haha.

Wat is jouw droom carrière?
Ik wil heel graag advocaat worden en daarna (veel later pas eigenlijk) rechter. Ik studeer dan ook rechten!

Rotterdam vanaf de Euromast, vorige winter

Waar zou je op jezelf willen wonen?
Ik woon nu echt 1 minuut naast Rotterdam, en ik zou het liefst lekker hier in de buurt blijven. Dus dat wordt Rotterdam of Capelle aan den IJssel!

Wat is je favoriete manier om te reizen?
Ik vind reizen met de auto het fijnst, en dan vooral als ik in de passagiersstoel zit. Ik heb zelf wel een rijbewijs maar ik ben een beetje een schijtert op de snelweg haha!

Wat doe je in je vrije tijd!
Bloggen, winkelen, afspreken met mijn vriend of vriendinnen of lekker lui niks doen!

Wat zijn je favoriete kledingwinkels?
Ik bestel graag bij de H&M en dan vooral de Trend collecties. Ook vind ik veel kleding van Zara erg mooi en verder kan ik altijd wel slagen bij winkels als V&D of kleine boetiekjes.

Bij het concert van Coldplay, op het Malieveld in 2012

Naar welk concert zou je graag gaan?
Ik ben in mijn leven al naar veel concerten geweest, maar ik zou nog wel graag naar een concert van Lady Gaga, Kanye West of Red Hot Chili Peppers willen!

Wat is je favoriete smaak thee?
Alle soorten thee met fruit-smaak, maar ik vind mango het lekkerste! Ook van mint of munt thee houdt ik erg, of met vanille smaakjes. Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit maar ik hou niet van 'gewone' thee zoals English Breakfast bleh.

Verzamel je iets?
Uhm, nee niet echt. Vroeger verzamelde ik parfumflesjes maar die heb ik een tijd geleden allemaal weg gedaan. Nu nog vind ik het wel zonde om een lege fles weg te gooien, vooral als hij erg mooi is maarja je kan niet alles bewaren haha! Oja, mijn familie zou zeggen dat ik make-up verzamel maar dat vind ik zelf erg meevallen hihi. O en tot een jaar geleden ongeveer had ik een bizarre schoenenverslaving, en dan vooral hakken!

Je slaapt niet zonder..
Mijn dekbed en een pyjama, anders voel ik me veel te 'naakt'. Ook vind ik het fijn om mijn mobiel naast me te hebben liggen om nog even de laatste dingen te checken voordat ik ga slapen. Ik kan ook niet slapen zonder dat ik mijn gezicht heb schoongemaakt trouwens, dat doe ik echt altijd want ik vind met make-up slapen zo vies!

Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?
Ik zou eerst alle kleding en make-up kopen die ik nu te duur vind. Daarna zou ik een reis naar New-York boeken en een mooi huis kopen. En een auto. Wat ik dan over heb spaar ik, ook voor de rente haha!


Wat is je favoriete make-up merk?
Bij make-up van MAC gaat mijn hart als een gek kloppen. Ik ben dol op MAC! Maar ook Catrice vind ik erg fijn. Maar alles wat er mooi uitziet vind ik leuk!

Wat is je favoriete seizoen?
De lente om het weer (niet te warm en niet te koud), en de zomer om de dingen die ik dan doe: lekker op vakantie, lange dagen waarop je kunt doen wat je wil en het lekker niet koud krijgt!

Slaap je met de deur open of dicht?
Dicht! Mijn deuren moeten dicht, ik heb namelijk een jeugdtrauma overgehouden aan Karbonkel (kennen jullie die nog? van het programma Ik Mik Loreland?), ik was vroeger altijd erg bang in het donker en ik dacht altijd dat Karbonkel achter muurtjes en deuren vandaan zou springen. Met een dichte deur slapen is wat ik er nog aan over heb gehouden haha.

Mijn home-made sushi

Wat eet je het liefst?
Met stip op één staat sushi, maar ik ben ook dol op pasta en alles met rijst. Sushi maak ik trouwens vaak zelf, want ik vind het best duur!

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik merkte dat ik graag anderen wilde vertellen over mijn make-upjes, maar mijn directe omgeving werd een beetje gek van me (denk vriendje, moeder, broertje hahaha) en dus besloot ik het lekker op het internet te gooien!

Heb je een abonnement op een tijdschrift?
Nu op de Marie-Claire en een tijdje terug op de Grazia. Maar die laatste wil ik eigenlijk weer terug; zo fijn dat die elke wéék uitkomt!

Wat deed je gisteravond om 12 uur?
Toen was ik samen met mijn vriend hotels aan het bekijken voor onze zomervakantie!


Wat is je favoriete parfum?
Op dit moment Wish van Chopard, maar ook The One van Dolce & Gabbana en elke geur van Beyoncé.

Ik tag iedereen die deze tag nog niet gedaan heeft!

Liefs, Jitske

3 opmerkingen:

  1. Super leuke tag! Ik ga hem ook doen op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Karbonkel is zo eng. En dat was dan schooltv. Een hele generatie heeft nu karbonkelproblemen ;p

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...