vrijdag 28 februari 2014

Opgemaakt: Februari 2014

Ik vind het heel leuk om producten op te maken, want dan heb ik weer een excuus om nieuwe te kopen: wanneer het een fijn product was koop ik hem gewoon nog een keer, en anders kan ik op zoek naar een vervanger! Kijk mee naar mijn opgemaakte producten van februari 2014.



Als eerst deze gezichtsscrub van Garnier. Ik heb hem al eens eerder opgemaakt, ik vind hem ontzettend fijn! Lees mijn review hier.



Deze mascara van NYC is bijna op, maar ik heb hem al te lang. Hij is erg fijn, vooral omdat hij door het kammetje in de borstel erg goed je wimpers scheidt!


Dit Skin Perfection serum van L'Oréal heb ik ook al eens eerder opgemaakt: een echte favoriet! Ik gebruik hem elke avond, hij maakt mijn huid heerlijk zacht. Lees mijn review hier.


Het wordt saai, maar deze Photo Finish foundation van Catrice heb ik ook al eens eerder laten zien in een opgemaakt-artikel. Het is een fijne budget-foundation, die zijn werk goed doet. Ik gebruik voor een goede dekking liever mijn Estee Lauder Double Wear foundation, maar deze van Catrice is erg fijn op dagen dat ik wat 'minder' make-up op wil. Lees mijn review hier.



Lippenbalsem van Purol gebruik ik het hele jaar door, het is een lekkere vette, basic lippenbalsem die je lippen goed verzorgt!


Ik ben dol op de geur van kokos, en dus heb ik deze Coconut Care shampoo van de Action met veel liefde gebruikt! Hij is goedkoop, ruikt lekker en werkt gewoon fijn. 


Als laatste, mijn favoriete deodorant van Sanex. Ik gebruik alleen maar deo's van Sanex, het maakt me niet echt uit welke variant. Ik vind ze lekker ruiken (niet te aanwezig maar gewoon lekker fris) en ze werken heel erg goed!

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

  1. Ik ben zelf erg benieuwd naar die Catrice foundation. Hoor er vaak goede dingen over :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...