dinsdag 4 februari 2014

Mijn Skincare Routine

Ik houd mij vrij veel bezig met mijn gezichtsverzorging, omdat ik geen superegale huid heb. Ik heb af en toe last van puistjes en ik heb littekentjes van mijn heftigere acne vroeger. Verder is mijn huid ook vrij droog. Inmiddels heb ik heel veel producten geprobeerd, en de laatste tijd ziet mijn huid er vrij goed uit. Daarom wil ik jullie mijn huidige routine laten zien, die voor mij dus heel goed werkt! 



Ik begin elke ochtend met deze scrub van Garnier. Het is een hele milde scrub dus hij kan prima voor elke dag. Ik gebruik hem 's ochtends omdat hij heerlijk fris ruikt en zo mijn huid egaal maakt voor mijn make-up. Ik laat dit altijd vrij lang op mijn gezicht zitten, want er zit salicylzuur in en dit werkt heel goed tegen acne! Lees mijn review hier.


Vervolgens gebruik ik deze dagcrème van L'Oréal, uit de Skin Perfection lijn. Deze is erg fijn en ruikt lekker. Lees mijn review hier. Na het aanbrengen van mijn crème doe ik mijn make-up en dat is het qua verzorging in de ochtend.


's Avonds haal ik eerst met twee watjes mijn make-up eraf met deze micellaire reiniger van Garnier. Deze is vrij mild maar werkt erg goed. Lees mijn review hier


Vervolgens gebruik ik mijn Ayvo gezichtsreinigingsborstel (lees mijn review hier). Hier doe ik wat reinigingsmelk van Diadermine op, die is ook lekker mild. Lees mijn review hier. Hierna is mijn gezicht heerlijk schoon! Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze stap wel eens oversla wanneer ik echt te moe ben haha. 


Daarna gebruik ik elke avond dit Serum van L'Oréal, ook uit de Skin Perfection lijn. Deze vind ik echt heerlijk, en ik ben inmiddels bezig met mijn tweede fles. Lees mijn review hier.


Het serum is in principe wel genoeg, maar wanneer mijn huid nog erg droog aanvoelt gebruik ik deze nachtcrème van Kruidvat. Hij is lekker vet, want hij is speciaal voor de droge huid. Lees mijn review hier


Ook gebruik ik minstens eenmaal per week een gezichtsmasker. Op dit moment gebruik ik er een van Hema, lees mijn review hier. Hiervoor gebruikte ik die van Formula 10.0.6, die vond ik eigenlijk fijner want dat is een reinigend masker (lees mijn review daarvan hier). 

Liefs, Jitske

5 opmerkingen:

  1. Zo jammer dat ik die micellaire reiniger van Garnier nergens kan vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne producten! Ik wil de micellaire reiniger zeker binnenkort een keer uitproberen als ik 'm in de winkel zie liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dezelfde dagcreme, maar krijg altijd velletjes heb jij daar ook last van? Verder vind ik hem heel fijn en lekker ruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...