vrijdag 21 februari 2014

L'Oréal Color Riche Le Vernis White Gold

Ik vind nagellak erg mooi, maar ik kan het jammer genoeg niet erg vaak dragen. Als bijbaantje werk ik namelijk op de broodafdeling van een supermarkt en daar mag je geen nagellak op. Ik moet het er dus vaak weer afhalen. Ik koop daarom alleen een nieuw lakje als ik hem écht heel erg mooi vind. Dat was het geval met dit prachtige glitterlakje van L'Oréal.


Sowieso vind ik de flesjes van de nagellak van L'Oréal er heel erg mooi en chique uitzien. Echt een luxeproduct! En tja, als daar dan ook nog eens glitters in zitten ben ik natuurlijk verkocht. Ik kocht meerdere kleurtjes, en vandaag laat ik jullie White Gold zien. 


Hoewel de flesjes van L'Oréal vrij klein en smal zijn, is het kwastje dat niet. Die heeft de perfecte grootte en lakt ook heel erg fijn. Ik heb vrij smalle nagels, en ik kan dan ook in één keer mijn hele nagel bedekken met dit kwastje. Lekker makkelijk! Op bovenstaande foto zie je trouwens al goed wat een mooie glitters deze lak bevat! Goud, zilver, witgoud..



En zo ziet dat eruit op mijn nagels! De duizenden minuscule glitters knallen er lekker vanaf, maar op een ingetogen, chique manier als je me begrijpt. Dat komt omdat de kleur vrij rustig is. Van veraf lijkt de lak trouwens vooral zilver, maar wanneer je dichtbij kijkt zie je wel degelijk dat het inderdaad meer witgoud is, ook door de gouden glitters erin natuurlijk. 

Het is overigens een 'gewoon' glitterlakje, hij heeft dus geen speciale effecten na het aanbrengen zoals het populaire liquid sand. Dat vind ik fijn, glitters vallen vaak al genoeg op zonder een dergelijk effect. En het voelt gewoon wat lekkerder haha! De lak dekt al volledig in twee lagen, dat vind ik heel erg goed voor een lakje die alleen uit glitters bestaat! Ook droogt 'ie heel erg snel, dat maakt hem ook erg fijn!

Maar... hoe enthousiast ik ook ben over de kleur, de glitters, het flesje en het kwastje, zo teleurgesteld ben ik in de houdbaarheid van deze nagellak. Bij mij chipt 'ie al na een dag, en dat vind ik vreselijk irritant. Met een topcoat houdt hij het langer uit, maar hij is gewoon niet zo geschikt om lang te dragen. Dat vind ik zo jammer, want ik vind hem verder prachtig en ik zou hem bij alles wel kunnen dragen. Een mooie lak voor een feestje dus, niet voor een lange dag typen op je werk (bijvoorbeeld haha).

L'Oréal Le Vernis nagellakjes kosten €5,99 en zijn te koop bij verschillende drogisterijen en parfumeries. Verwacht de komende tijd nog meer reviews van de L'Oréal nagellakjes, want ik heb flink ingeslagen met een kortingsactie :)

Liefs, Jitske

9 opmerkingen:

  1. Wauw super mooi lakje!
    Ben helemaal into glitterlakjes op dit moment, dus deze is perfect ^^

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaw echt mooi het heeft eens speciale finish vind ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie glitter, toch jammer dat 'ie zo snel al chipt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een práchtig lakje, maar wat jammer dat 'ie al zo snel chipt..denk je eindelijk een mooi lakje gevonden te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super mooie kleur! hij dekt echt heel erg goed! alleen wel jammer dat hij snel chipt, maja daar hebben we een gellaagje voor :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja goed idee! Ik moet nog zo'n kit zien te bemachtigen :)

      Verwijderen
  6. Heel mooi lakje! Ik dacht even dat het sand was inderdaad, maar is het dus niet. Jammer dat houdbaarheid op je nagels wat tegenvalt, maar hij is in ieder geval zeker mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...