dinsdag 25 februari 2014

L'Oréal Color Riche Le Vernis Platinum Chique

Als je de nagellak in mijn vorige artikel al te glitterig vond, kan je hier wel stoppen met lezen. Ik heb namelijk the mother of all glitternagellakjes te pakken! Kijk met me mee!


'Wauw', was het eerte wat ik dacht toen ik dit lakje in het L'Oréal schap zag staan. Of misschien was het wel zo'n engelengezang-deuntje (aaaaaaaah). Dit is namelijk goddelijkheid in een flesje. Glitters, jaaa! Oke, even serieus. Zo in het flesje komen de gouden en zilveren glitters je tegemoet schijnen. Ik vond het prachtig en nam hem gelijk mee, Platinum Chique.


Zoals je al op het kwastje kunt zien zitten er vrij grote en grove glitters in. Ik vind de lakjes van L'Oréal heel fijn lakken, en zo ook deze. 


Uit enthousiasme heb ik gelijk maar de zijkanten van mijn vingers meegelakt, zoals je kunt zien. Want oh, wat vind ik dit lakje mooi! Hij 'dekt' goed na twee laagjes en hij is binnen mum van tijd droog. Ik schrijf dekt tussen haakjes, omdat het niet echt een volwaardige kleur is die je nagels bedekt. Je ziet je nagel er nog iets doorheen, afhankelijk van de lichtinval op de glitters. Hieronder zal je zien wat ik bedoel.



Zoals je op bovenstaande foto's kunt zien, zijn je nagels in het ene licht shiny zilver, en in het andere licht valt het goud juist veel meer op. Van veraf ziet de nagellak er heel ingewikkeld uit, alsof er heel veel verschillende soorten glitters in zitten. Niets is echter minder waar, want het zijn alleen maar grote zilveren glitters, en minuscule gouden glitters. Dat geeft dus een heel gaaf effect bij elkaar! 

In tegenstelling tot White Gold, blijft deze glitterlak van L'Oréal wél goed zitten. Oke, glitterlakjes chippen nou eenmaal sneller dan een glad 'basic' lakje, maar hij houdt het een aantal dagen vol. Ik vind hem heel erg mooi en vooral ook erg bijzonder!

Color Riche Le Vernis lakjes van L'Oréal kosten €5,99 en zijn te koop bij verschillende parfumeries en drogisterijen.

Liefs, Jitske

10 opmerkingen:

  1. Wow wat een mooi lakje, heel uniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi lakje zeg :). Maar het is altijd weer een gevecht om zulke lakjes eraf te krijgen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi lakje! Heb je ook een trucje om glitterlak eraf te krijgen?
    http://chapterofstyle.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super gaaf uit!! Ben nu zelf ook nagels aan het lakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is 'ie mooi!! Deze kende ik helemaal niet, bedankt voor de tip! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...