vrijdag 7 februari 2014

Haul: Catrice en Essence

Jawel hoor! Ik heb de nieuwe collecties kunnen vinden van Catrice en Essence, en ik heb wat leuke aankopen gedaan! Kijk met me mee naar een aantal toppertjes uit de nieuwe collectie!



Laat ik beginnen met Essence. Als eerste dit mooie oogschaduwpalette met de naam All About Sunrise. Er zitten dan ook lekker zonnige kleuren in die allemaal glanzen. Toen ik de oogschaduws swatchte in de winkel zag dat er erg goed uit! Overigens volgt van elk product natuurlijk snel een review. 


Nog zo'n mooierd, deze blush met ombre-effect. Hij is er ook met roze en oranje, maar die vond ik iets te oranje. Deze versie, Blush up! Pinky Flow, is mooi donker roze en hij gaat naar wat lichter roze. Ik vind het er alleen al prachtig uitzien!


Ik besloot ook weer eens een oogschaduw mono te kopen. Deze heet Sandy Says Hello, en is een prachtige goud/bronzen kleur met glans. 


Het is een slechte foto (ik wilde het snel voor jullie op de foto hebben voor het donker werd), maar dit is een oogpotlood van Essence in een mooie donkerpaarse kleur. Hij heet Berry Merry en het is een Longlasting Eye Pencil.


Een highlighter voor onder je wenkbrauwen! Essence had drie nieuwe versies: mat, glanzend en met glitters. Ik heb natuurlijk die met glitters genomen. De glitters zijn roze en lijken een beetje te veranderen van kleur in het licht. Ik vond hem in de winkel erg mooi en ik ben heel benieuwd hoe hij eruit ziet as highlighter! Overigens is de naam erg leuk: Big Bright Eyes in de versie 'Funky'.


Over naar Catrice! Een prachtig Crushed Crystals nagellakje die roze is en heel veel gouden glitters bevat. Toen ik hem zag moest en zou ik hem hebben: roze EN goud! Hallo!!! De kleur heet Call Me Princess. 


Deze basis van Catrice heb ik niet eens geswatcht, maar gelijk in mijn mandje gegooid, zo benieuwd was ik. Hij belooft roodheid te verbergen en je make-up lang te laten zitten. Dat is natuurlijk altijd goed! Ik ben erg benieuwd of hij fijn is. 


Dit potlood lijkt erg op bovenstaand potloodje van Essence, alleen is deze voor je lippen. Ook weer donkerpaars. Deze heet Sweet Auberginia. 


Als laatste deze lipgloss van Catrice. Hij is niet nieuw als het goed is, maar ik vond hem zo mooi dat ik besloot deze ook maar mee te nemen. Hij is roze met allemaal gekleurde glittertjes erin, maar toch vrij neutraal. Erg mooi, en ik kan niet wachten om hier foto's van te maken! De kleur is Sugar Crush.

Zo, dat was het! Hoe heerlijk is het dat ik voor dit alles iets meer dan €20,- kwijt was. En dat voor zoveel producten! Van welk product willen jullie als eerste een review zien?? Houd de Kruidvatfilialen goed in de gaten, want de nieuwe collecties horen nu bijna overal te zijn!

Liefs, Jitske

10 opmerkingen:

  1. Mooie producten! helaas hier nog niet, ik ga om de dag naar de Kruidvat;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou graag als eerste een review willen zien van de prime and fine anti redness base! Ik ben daar enorm nieuwsgierig naar en of het doet wat het moet doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die komt er zo snel mogelijk aan! Wil hem eerst goed uittesten :) Vandaag voor het eerst op, en de eerste indruk is super!

      Verwijderen
  3. Hele mooie dingen heb je gekocht! Ik heb juist hele andere nieuwe producten gekocht (de nieuwe essence nail art toppers, een nieuwe quattro, de twee nieuwe lipsticks en het all about candies palette, en van catrice een nieuwe lipstick en het absolute brights palette!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha grappig! Dan kunnen we elkaar mooi aanvullen met de reviews ;) Ik had het liefst alles meegenomen!

      Verwijderen
  4. Ik ben benieuwd naar 'All About Sunrise'.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een mooie score voor rond de 20 euro! Nice one!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben zo erg benieuwd naar de primer! Ik vind het oogpalet ook erg mooi. XO

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel benieuwd naar de reviews! Bij ons in het Kruidvat hebben ze nog niet alle nieuwe producten :-(

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...