zondag 9 februari 2014

Gosh Forever Eyeshadow Metallic Eye Shadow Stick Silver Rose

Niet alleen Catrice en Essence hebben nieuwe producten toegevoegd aan hun collectie, ook Gosh is met iets nieuws gekomen! Oogschaduwsticks! Prachtige potloden die beloven te zorgen voor een metallic kleurtje op je ogen.


Ik vind de stick er al heel erg mooi uitzien. Mooi, stevig en glanzend in de kleur van de oogschaduw. 


En zo ziet de stick zelf eruit. Het principe kennen we natuurlijk wel van bijvoorbeeld NYX met hun Jumbo Eye Pencils. Die vind ik heel fijn, dus ik was gelijk enthousiast over deze potloodjes van Gosh! Ik heb de kleur Silver Rose genomen, een koele, roze/bruine kleur. En metallic! 


Zoals je aan de swatch kunt zien is het potlood lekker romig en goed gepigmenteerd. De kleur die er vanaf komt vind ik prachtig, hoewel ik het 'roze' er niet echt in zie. Ik vind hem meer bruin met een zilveren glans, maar ach. Op de swatches hieronder kun je het metallic effect goed zien. 



Mooi he! Zo in het licht zie je de roze ondertoon al een stuk beter. Ik vind de kleur ontzettend mooi! Maargoed, dan de ultieme test. De Jumbo Eye Pencils van NYX kunnen namelijk aardig creasen als je ze niet goed aanbrengt. Zouden deze van Gosh dat ook doen?

Nee, dat doen ze niet. De Forever Eyeshadow Stick blijft de hele dag op zijn plek zitten, en kun je dus ook perfect gebruiken als basis. Maar ook op zichzelf kun je hem prima gebruiken, aan het eind van de dag zat hij nog perfect! Wat een fijn product! Lekker makkelijk ook, je hoeft alleen maar op je oog te 'tekenen'. Dan kun je natuurlijk al klaar zijn, maar ik vind het dan altijd nog mooi om een kleurtje in mijn crease toe te voegen. Overigens hoef je de potloodjes niet te slijpen: je kunt de punt namelijk heel makkelijk omhoog draaien met de onderkant!

De Forever Eyeshadow Metallic Eye Shadow Sticks van Gosh kosten €9,79 en zijn te koop bij Kruidvat.

Liefs, Jitske

5 opmerkingen:

  1. Ik vind deze wel mooi alleen weet ik niet of ik die prijs er wel voor over heb, ik ga dan liever voor een goedkoper merk. XO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk zijn ze even goed als hun vorige eyeshadow sticks, en hebben ze ook een wat warmere lichtbruin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg goed uit, ik wil elke kleur hehe :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...