woensdag 19 februari 2014

Eye Of The Day: Sunrise Plum

Vandaag heb ik voor jullie een ooglook met mijn nieuwe Essence oogproducten! Ik ging voor een - voor mijn doen - aparte ooglook, want ik gebruike een paars oogpotlood! Kijk met me mee. 



Ik ben zo stom geweest om niet de producten die ik heb gebruikt te fotograferen, maar gelukkig is het een hele simpele look. 


Ik gebruikte het All About Sunrise Palette (lees mijn review hier). Over mijn hele ooglid gebruikte ik het middelste kleurtje van de bovenste rij. In het midden van mijn ooglid de goud/gele kleur linksonder en als highlighter in mijn binnenste ooghoek en onder mijn wenkbrauw de kleur linksboven.


Met dit nieuwe oogpotloodje van Essence, de Longlasting Eyepencil in de kleur Berry Merry (lees mijn review hier), tekende ik een lijntje boven mijn wimperrand, met een subtiele wing. Je kunt bij deze look goed de daadwerkelijke kleur zien van het potloodje. Ik vind hem heel erg mooi! Hij is wel gewoon lekker donker, maar als je goed kijkt zie je dan opeens een leuk kleurtje in plaats van altijd maar dat zwart! 

Het enige wat ik daarna nog heb gedaan is mijn wenkbrauwen bijtekenen, en wat mascara aanbrengen. Ik gebruikte die van Catrice, de Glamour Doll mascara (lees mijn review hier). 

Liefs, Jitske

7 opmerkingen:

  1. Mooie ooglook zeg. Ik baal ervan dat ik het palette van Essence nog steeds niet heb gevonden in filialen in de buurt :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, je hebt er een mooie look mee gemaakt:)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie look en leuke blog! Ik follow je nu ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...