zaterdag 1 februari 2014

Eye Of The Day: Naked3

Het is alweer een tijdje geleden dat ik jullie een ooglook heb laten zien. Vandaag dus een look met mijn meest gebruikte palette van de afgelopen maand: Urban Decay Naked3! Ik ben dol op dit palette, je kunt er de meest uiteenlopende looks mee maken. Van heel neutraal tot smokey of vol glitters! Vandaag ging ik voor een vrij roze/paarsige look met een flinke dosis glitters!




Ik begon met de Paint Pot Let's Skate van MAC als basis (lees mijn review hier). Vervolgens bracht ik over mijn hele ooglid de kleur Burnout aan uit het Naked3 palette (lees mijn review hier, hier kun je ook de kleuren beter bekijken). Dit is een lichtroze kleur met lichte shimmers. In mijn buitenste ooghoek bracht ik Buzz en Factory aan. In mijn crease gebruikte ik de twee matte kleuren Limit en Nooner. In mijn binnenste ooghoek vervolgens nog wat Dust en Trick. In het echt zie je nu echt heel veel verschillende glitters door elkaar heen, maar dit kreeg ik niet goed op de foto :(. Langs mijn wimperrand gebruikte ik het Catrice Smokey Eye Pencil in de kleur It's A Pleasure (lees mijn review hier). Dit lijntje vaagde ik uit met het kwastje die aan het oogpotlood vast zit. Als laatste tekende ik mijn wenkbrauwen bij (ik zie op de foto nu allemaal haartjes die ik in het echt niet kan zien… I need a wax.) en bracht ik mascara aan!

Liefs, Jitske

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi, en niet TE voor gewoon overdag!
    Top combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan! Ik wil die pallette ook zo graag. Jum...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie look zeg. Ik zou toch ook wel heel graag de Naked3 willen hebben... Even sparen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie look! Dat naked palette zou ik ook wel willen hebben! ;3

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...