woensdag 5 februari 2014

Eye Of The Day: Liquid Metal

Zoals beloofd vandaag een look met mijn Illamasqua Liquid Metal in de kleur Surge. Kijk met me mee naar deze beauty van een oogschaduw! En lees natuurlijk hoe je hem na kan maken :).




Ik begon de look met een oogschaduwbasis van Essence (oeps, niet op de foto, lees mijn review hier).  Die heb je echt nodig met een Liquid Metal.. Toen bracht ik over mijn hele ooglid de Illamasqua Liquid Metal (lees mijn review hier) aan met een kwastje van Hema. In mijn buitenste ooghoek gebruikte ik Satin Taupe van MAC (ook al vergeten op de foto te zetten, jeetje, lees mijn review hier). In mijn crease bracht ik de donkergrijze kleur uit mijn NYX palette aan (lees mijn review hier). Ik tekende toen een heel dun lijntje met de subtielste wing ooit, met een zwart oogpotlood van Collistar (lees mijn review hier). Deze smudgde ik een beetje uit. Tot slot bracht ik wat mascara aan van Collistar, en tekende ik mijn wenkbrauwen bij met een potloodje van Catrice en wenkbrauwgel van Hema (zoals altijd haha). 

Liefs, Jitske

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...