dinsdag 11 februari 2014

Essence Longlasting Eye Pencil Berry Merry

De Longlasting Eye Pencils van Essence zijn niet nieuw, maar dit kleurtje wel! Namelijk Berry Merry; een donkerpaarse plum kleur. Ik ben dol op die paarse kleurtjes, en dus nam ik hem mee!


Het potloodje ziet er niet echt bijzonder uit, maar ach, wat voor spannends kan je ook van een oogpotlood maken? Juist. De huls is in de kleur van het potloodje, en zoals je ziet is die dus vrij donker. Dat vind ik het mooiste bij oogpotloodjes, zorgt voor een lekkere zwoele oogopslag!


Het oogpotlood is niet echt een 'potlood', het is een creamy potloodje die je uit kan draaien. Je hoeft hem dus niet te slijpen, lekker makkelijk! Ook zijn zulke creamy liners vaak een stuk gepigmenteerder en fijner om aan te brengen. 


De kleur is heel erg mooi! Ik ben blij verrast, ik was namelijk bang dat het een vrij koele kleur paars zou zijn, maar het is een prachtige paars/rode warme kleur! Zoals je kunt zien is de pigmentatie ook helemaal goed. En longlasting? Dat is 'ie zeker! Vlak na het aanbrengen kon ik hem al niet meer weg vegen! 

Dit was mijn eerste Longlasting Eye Pencil van Essence, maar ik ben nu heel benieuwd geworden naar de rest van de kleuren! De kwaliteit is namelijk super, en het prijsje is zoals altijd nog fijner!

De Longlasting Eye Pencil van Essence kost €1,49 en is te koop bij Kruidvat.

Liefs, Jitske

6 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...