dinsdag 18 februari 2014

Essence Gel Eye Pencil Waterproof

Ik geloof dat ik toe ben aan mijn laatste Essence product vandaag! Gelukkig gaat het gezegde 'last best' hier op, want oh wat ben ik dol op dit product! Het gaat wederom om een oogpotloodje. Ik had er in eerste instantie overheen gekeken, ook al had ik het hele schap supergoed gescand op nieuwe producten. Een tweede shoptripje viel hij me pas op. Kijk met me mee!


Essence heeft namelijk Gel eyeliners in de vorm van een potloodje gemaakt. Je weet wel, van die fijne zachte, crème-achtige oogpotloodjes. Ik vind die altijd erg fijn, en dan zou deze ook nog eens waterproof zijn!


Er staat nergens op hoe de kleur heet, maar de dop heeft de kleur van het potloodje. Ik ben gegaan voor een donkerbruine kleur. Essence belooft dat het potloodje waterproof, smudgeproof en langhoudend is. Dat klinkt erg goed!


Zoals ik al zei, is het potloodje geen gewoon houten potlood, maar is hij meer crème-ig. Of zoals Essence het noemt: gel. Ik vind zulke zachte potloodjes altijd erg fijn, ze zijn vaak goed gepigmenteerd, brengen fijn aan en je kunt ze mooi een beetje vervagen voor een mooi smokey effect. 


En inderdaad, het lijntje van het Gel Eye Pencil is goed donker, geeft veel kleur af en is lekker zacht om aan te brengen. Maar bovenal: hij is super smudgeproof. Echt. Wanneer je een lijntje trekt en je gaat meteen wrijven, is hij er al niet meer af te krijgen! Waterproof is 'ie ook, zolang je niet al te enthousiast in je ogen gaat wrijven na een lange douche-beurt. Maarja, wie doet dat nou haha. 

Kortom, wát een fijn oogpotloodje! Een fijn prijsje, geweldige kwaliteit. Echt een topper, meer kan ik er niet over zeggen! Er zijn geloof ik meerdere kleuren verkrijgbaar dan alleen zwart en bruin, dus ik ga zeker nog een kijkje nemen!

De Gel Eye Pencil Waterproof van Essence is te koop bij Kruidvat en kost €2,79.

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...