vrijdag 14 februari 2014

Essence Eyeshadow Sandy Says Hello

Worden jullie al gek van de Essence reviews? Ik niet in ieder geval, want ik ben zo blij met alle nieuwe producten! Ik besloot weer eens een mono-oogschaduw te kopen van Essence. Uiteraard ging ik voor een nieuwe! Kijk met me mee@


De verpakkingen van Essence oogschaduws vond ik eerst verschrikkelijk. Niet omdat ze lelijk waren, maar omdat ze heel erg snel kapot gingen. Ik kwam bij het maken van deze foto's erachter dat de verpakkingen anders zijn, namelijk wat dikker en steviger (het is dan ook lang geleden dat ik een mono kocht van Essence). Top! Verder vind ik hem niet heel bijzonder, maar wel praktisch. Je kunt goed zien welke kleur je te pakken hebt.


Ik ging voor de kleur Sandy Says Hello. Wat hebben producten van Essence en Catrice toch leuke namen altijd! Deze oogschaduw heeft een metallic effect en zou superzacht en langhoudend moeten zijn. 



In de oogschaduw staat het typische Essence printje gedrukt. Dit vind ik een leuk detail, want volgens mij zit deze in veel producten (ook in bijvoorbeeld de blushes). Zoals je ziet zit er inderdaad een lekkere dosis glans in voor een metallic effect! 

Zon

Schaduw

Ik denk dat ik niks meer hoef te zeggen toch? De swatch ziet er ontzettend goed uit, en de kleur is ook nog eens prachtig. Hij is een beetje perzik/brons/goud. Erg mooi in ieder geval! Op het oog aangebracht is hij iets minder intens dan op de swatch, maar alsnog goed te zien. De oogschaduw is wel vrij poederig, dus tik hem goed af voordat je hem gebruikt. De fall-out valt echter best mee, dus dat is fijn! 

De Essence Mono Eyeshadow kost €1,69 en is te koop bij Kruidvat. 

Liefs, Jitske

6 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...