maandag 10 februari 2014

Essence Blush Up! Pinky Flow

Het ombre-effect is bijna niet meer weg te denken uit de beauty-industrie. En gelukkig, want ik vind het erg mooi. Vooral in make-up! Essence heeft goed op deze trend ingespeeld door een blush uit te brengen met een ombre effect. Kijk met me mee! 


De Essence Blush Up! blushes zijn er in twee versies: deze, en een versie met roze en oranje. Ik houd persoonlijk niet zo van oranje make-up, dus ik nam lekker de roze mee. Het doosje vind ik erg mooi, wat chiquer en steviger dan ik van Essence gewend ben. 



Maar het echte mooie zit natuurlijk in de blush zelf! Ik vind het prachtig als twee kleuren zo in elkaar overlopen. De kleuren in deze blush zijn lekker fel roze, en een wat lievere lichte roze. Je kunt de kleuren apart gebruiken, of door elkaar heen.

Links, door elkaar, rechts

Zoals je ziet is de blush enorm goed gepigmenteerd, oppassen dus met aanbrengen! Ik vind de kleuren erg mooi, vooral wanneer ze door elkaar gemengd zijn. De blush heeft geen shimmer of glans, maar is ook niet volledig matte. Ik vind drie kleuren in één doosje echt ideaal, erg handig voor op reis! 


Hierboven heb ik de blush door elkaar gemengd aangebracht. Je kunt hem aardig goed zien zitten, maar dat vind ik juist wel leuk met zo'n fel kleurtje. Als je de randen dan maar goed blend! Eén klein minpuntje: de blush is vrij poederig, dus ga er niet te enthousiast overheen met je kwast. Dan ligt het poeder namelijk overal haha! 

Al met al ben ik erg tevreden over de Blush Up! blush. Hij ziet er niet alleen prachtig uit in het doosje, hij geeft ook nog eens een lekker fris kleurtje aan je wangen. Top!

De Blush Up! blush van Essence is te koop bij Kruidvat en kost €3,59.

Liefs, Jitske

4 opmerkingen:

  1. Mooi! ik twijfel of ik deze neem of de andere kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtje jammer alleen dat die zo poederig is. Ik maak er altijd al een zooi van ;p

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...