maandag 17 februari 2014

Essence Big Bright Eyes Highlight It...Funky

Ik ben dol op highlighters. Ik vind het heerlijk om bepaalde delen van mijn gezicht extra te laten glimmen en glanzen en er daardoor meer nadruk op te leggen. Of gewoon omdat ik zin heb om onder de glitters te zitten hihi. Essence heeft in het nieuwe assortiment drie nieuwe highlighter (oog)potloodjes toegevoegd. Ik kocht de meest bijzondere kleur: Funky.


Dit soort potloodjes vind ik erg leuk en handig. Die van Essence heeft een leuke verpakking, het potloodje heeft de kleur van de highlighter, glanst lekker en heeft een leuke naam! 


Op het potloodje staat ook waar je het voor moet gebruiken. Je mag hem in ieder geval niet in je oog gebruiken, ik vraag me toch af waarom! Essence belooft een zachte en makkelijk te blenden highlighter, ik was dus heel benieuwd! 


Het potloodje is een 'echt' potloodje van hout, en je kunt hem dus ook gewoon slijpen. Hij is wel vrij dik, dus je moet hiervoor een wat grotere puntenslijper gebruiken. Die heef Essence voor iets van €2,- geloof ik. 



Hierboven kun je zien waarom de highlighter 'Funky' heet! Hij heeft hele subtiele roze en groene glitters/glans. Ik vind het ontzettend gaaf! Wanneer je niet in direct licht staat is het een 'gewone' lichte parelmoer highlighter, maar zet er een lamp op (of de zon als je geluk hebt) en je ziet ineens wat kleurtjes verschijnen! 

Het potloodje is inderdaad lekker romig en goed uit te blenden. Je kunt hem dus zo intens maken als je zelf wilt. Ik ben ontzettend enthousiast over deze highlighters van Essence! Ik wil de andere twee kleurtjes ook! 

De Big Bright Eyes Hightlight It Funky is te koop bij Kruidvat en kost €1,99.

Liefs, Jitske

4 opmerkingen:

  1. Ziet er heel goed uit! Hij doet me precies een beetje denken aan NARS Albatross, qua shimmer dan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik begrijp wat je bedoeld! Maar de kleur is wel echt heel anders hoor ;)

      Verwijderen
  2. Wauw, wat mooi! Echt een prachtige glans. Helaas heb ik hem nog niet gespot bij onze Kruidvat..

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...