zaterdag 8 februari 2014

Essence All About Sunrise Eyeshadow Palette

Vandaag de aftrap van de reviews van de nieuwe Essence en Catrice producten! Ik begin met een product waar ik het meest enthousiast over ben: een oogschaduwpalette! Kijk met me mee!


Ik vind het doosje er erg leuk uit zien: simpel, maar wel handig! Je kunt goed zien welke kleurtjes erin zitten en ik vind die kleurtje bij elkaar er gewoon heel leuk uit zien! 


De oogschaduws zitten in aparte vierkante vakjes, ergens ver weg doen ze me een beetje denken aan Shimmer Bricks van The Body Shop. Alleen zijn dit geen blokken hihi. 


Zoals je ziet hebben alle kleurtjes een shimmer of glans. Ik houd daar erg van, maar als je meer van matte oogschaduw houdt kun je dit palette dus wel skippen. Ik vind de kleuren erg mooi bij elkaar passen, en de naam is ook perfect: het zijn kleurtjes waarmee je een mooie, warme look kan maken. Vooral die gele kleur trok gelijk mijn aandacht!

Bovenste rij

De eerste kleur is een perfecte, parelmoerkleurige highlighter. Hij is goed gepigmenteerd en glanst prachtig! De twee kleuren daarnaast zijn allebei bruin/brons/koper-achtig en lijken best veel op elkaar. Van zulke kleurtjes kun je echter nooit genoeg hebben, dus ik vind het niet heel erg. Ook deze twee zijn super gepigmenteerd en glanzend! Erg mooi!

Onderste rij

En dan de klapper: de gele kleur. Ik vind hem ZO mooi! Wat een pigmentatie! De kleur daarnaast is een perzik/gouden kleur en is ook weer erg mooi en gepigmenteerd (het wordt een beetje saai he?). De laatste kleur is toch nog vrij matte, maar niet helemaal. Ik zou hem een satijnen finish noemen. Hij is ook wat minder gepigmenteerd, maar past perfect bij de rest van de kleuren. Je kunt hiermee een mooie wat donkerdere look maken. 

Nou, ik denk dat jullie het wel gemerkt hebben. Ik ben dol op dit palette van Essence! De kleuren zijn prachtig en komen ook nog eens heel mooi uit. Ook brengen ze heel fijn aan, geen van allen heeft fall-out. Wat een budget-topper is dit!

Het Essence All About Sunrise Eyeshadow Palette is te koop bij Kruidvat en kost €3,49. Nogmaals; wauw.

Liefs, Jitske

8 opmerkingen:

  1. Wauw, hij is wel echt heel erg mooi! Ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er wel heel erg mooi uit! Vandaag toch maar even langs de Kruidvat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat is het een goed gepigmenteerd palet! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit. Kopen, kopen, kopen dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weet je waarom ik jouw blog zo leuk vind? De producten die jij koopt trekken mij altijd, het zijn dingen die ik zelf ook zou kopen. Net zoals deze weer :) En ik moest inderdaad ook gelijk aan TBS denken. (things bloggers/ Jitske made me buy ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb het All About Candies palette gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...