donderdag 6 februari 2014

Catrice Made To Stay Smoothing Lip Polish Jen & Berry's

Tijdens mijn wekelijkse rondje door de Kruidvat, liep ik hoopvol naar de schappen van Catrice en Essence. Helaas lag er van Essence nog niks van het nieuwe assortiment, maar van Catrice al wel een aantal dingen! Zo ook de Made To Stay Smoothing Lip Polish. Ik heb lang staan twijfelen over welke kleur ik zou nemen, en uiteindelijk is het Jen & Berry's geworden! Kijk met me mee!


De verpakkingen van Catrice vind ik altijd mooi, stevig en fijn. Zo ook deze; mooi zwart met een leuk printje in de kleur van het product. 


Volgens Catrice heeft de Smoothin Lip Polish de kleur van een lippenstift, de houdbaarheid van een stain en de glans van een lipgloss. Dat klinkt goed! De applicator is een sponsje met een soort inkeping erin. Hij doet me erg denken aan de applicator van de Rimmel Apocalips Lip Laquers (lees mijn review hier). Die vind ik erg fijn dus dat beloofde al wat goeds!


Jen & Berry's is een donkere roodpaarsige kleur. In de winkel vond ik hem er vrij bruin uitzien, maar in goed daglicht heeft hij een mooie, diepe kleur!


En zoals je ziet, hij staint inderdaad!


Na één laagje is dit hoe de Smoothing Lip Polish eruit ziet. Ik vind het erg mooi! De kleur is nog vrij subtiel, en is zeker niet zoals een lippenstift, maar hij voelt wel erg fijn aan. De lip polish is vrij dik, ik voel gelijk dat dit product goed blijft zitten! De glans vind ik overigens ook erg mooi.


En dit is de kleur na een tweede laagje. De kleur is al een stuk intenser nu! Hij blijft ontzettend goed zitten, de glans blijft lang en ook na het eten zie je de kleur nog door de stain! Ik ben echt groot fan van de Smoothing Lip Polish en ik ben erg benieuwd naar de andere kleuren. Enig minpuntje: hij ruikt een beetje chemisch in het begin, maar die geur is al gauw vervlogen en dan ruikt hij lekker zoet.

De Made To Stay Smoothing Lip Polish van Catrice kost €4,99 en is te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Liefs, Jitske

1 opmerking:

  1. Ik vind de verpakking echt prachtig alleen is het gewoon te glossy voor mij. XO

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...