zaterdag 15 februari 2014

Catrice Crushed Crystals Nail Polish Call Me Princess

Ik koop niet vaak nagellak. Ik mag het namelijk niet dragen voor mijn werk (broodafdeling in een supermarkt) en dus doe ik het vaak niet op. Ik heb geen zin om om de dag mijn nagellak eraf te moeten halen en weer aan te moeten brengen. Erg jammer, want ik ben dol op mooie nagellak. Maar af en toe valt mijn oog op een lakje dat zó mooi is, dat ik hem wel moet kopen! 


Dat was dan ook het geval toen ik deze Crushed Crystals lakje zag staan in het Catrice schap. Ik denk dat ik niet meer hoef te vertellen hoe veel ik van roze en goud (en dan vooral in combinatie met elkaar) houd, en dus slaakte ik serieus een gil toen ik deze zag (mijn vriend was bij me, hij keek me een beetje raar aan). Ik heb dan ook geen moment getwijfeld en hem meteen in mijn mandje gegooid (nee dit lieg ik, mijn vriend hield alles voor me vast hahaha). 


Deze nagellak van Catrice is dus roze en zit bomvol gouden en roze glitters. Beter krijg je het niet. Het is echter niet zomaar een glitterlakje, het is een lakje met het populaire liquid sand effect. Je weet wel, het droogt dat lekker grof op. Ieder merk noemt het alleen anders, en Catrice noemt het Crushed Crystals. Dat vind ik een erg leuke naam, het doet lekker decadent aan!


Het kwastje lakt erg fijn. Hij is niet erg breed, maar bedekt wel in één keer je nagel, dus dat ik lekker makkelijk. 


Na twee laagjes dekt het lakje al super, en is wat je hierboven ziet het resultaat. Ik vind het zo mooi! Ik heb hem gelijk op zowel mijn handen als mijn tenen aangebracht haha. Ik vind het heerlijk dat wanneer je je vingers beweegt je een flinke dosis glitters ziet reflecteren. Toch is Call Me Princess nog goed draagbaar, omdat de kleur verder niet heel opvallend is. Ik vind hem dus perfect, maar dat was denk ik al duidelijk hihi. Overigens zijn de andere varianten van Crushed Crystals ook prachtig, dus ik denk dat ik er nog een paar ga aanschaffen!

De Catrice Crushed Crystals Nail Polishes kosten €3,39 en zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister. 

Liefs, Jitske

5 opmerkingen:

  1. Ik vind deze echt een beetje te snoeperig, beetje te kinderachtig ook. XO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk kleurtje dit, heb hem zelf ook en ben verliefd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij is iedereen verliefd op dit lakje haha! Groot gelijk, hij is echt bijzonder mooi :)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...