woensdag 1 januari 2014

Winnaar Sleek i-Divine Original Palette!

Zoals beloofd: vandaag de winnares van mijn allereerste win-actie! Ik wil jullie allereerst allemaal bedanken voor jullie lieve berichtjes, likes en natuurlijk alleen al om het feit dat jullie me volgen. Dat betekent heel veel voor me, en het is wat het bloggen zo leuk maakt!


Maar nu, de winnares is.....


Daphne!! Gefeliciteerd meid! Je krijgt vandaag van mij een mailtje op het door jou opgegeven adres!

Nogmaals, iedereen super bedankt voor het meedoen! Ik zal snel weer een nieuwe win-actie organiseren :).

Liefs, Jitske

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Daphne! En jij een gelukkig nieuwjaar Jitske <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Daphne! Gelukkig nieuwjaar. xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat is een lucky basterd! Ik ontdek je site nu pas!
    Ps. Er is momenteel een winactie op mijn site waar je een product van the balm kunt winnen. Doe je ook mee?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...